Klekkus Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Heter vel nesten B-ATX, ikke opp ned ATX Foresten, hvor mange disker skal du ha? :S Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 ... Skal nok ha tre disker til å begynne med, men skal ha muligheten til å ha noen fler... Er vel 6 stk som jeg har lagt opp til foreløpig.. Truls Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 hvilket program blir brukt til å tegne skissene? fint arbeid forresten. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 SketchUP.. Bruker den gamle free versjonen.. www.sketchup.com Lenke til kommentar
nree Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Ser bra ut.. Hadde en slik oppgave selv på skolen.. Men har ikke dere sommerferie snart? Vi slutter om en uke.. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 @goggen90: Joda, har sommerferie til tirsdagen, og jeg har ikke kommet noe lengre enn det som dere ser .. Sløydlæreren min er veldig grei, så slik som det ser ut i dag, fikk jeg en 5'er Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 For det første må jeg si at jeg blir veldig inspirert når jeg ser en slik arbeidslogg. Særlig når det gjaldt bygging av kabinettet. Når jeg så på bildene tenkte jeg "selvfølgelig!!".. alt virket så åpenbart Dette er en worklog jeg skal følge med på Gleder meg til fortsettelsen! Grattis med 5'er forresten ^^ Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Gratulerer med 5er og ha en riktig god sommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå