reds Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Går i 10. klasse, så dette er hele den praktiske kunstbiten min:D... Trodde det var valgfritt hva en ville gjøre siste året i grunnskolen i kunst og håndverk, jeg 6194328[/snapback] Ikke på den konkelimonke-skolen min... Men - lykke til da. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Tro meg, det er mange kjipe skoler rundt om i landet som gir oppgaver i timer some dette, istedenfor å la elevene velge selv. Oppgaver som fuglehus osv! Sorry dette ble litt OT. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Forslag til nytt toppvindu: Ett til: Hva synes dere om dette? Trenger kritikk.. Truls Endret 28. mai 2006 av Trussl Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jepp, det toppvinduet likte jeg mye bedre! Good job! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Lukter godt! Fortsett slik:) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Du veit at det displayet er ikke i samme størrelse som det på microplex? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Du veit at det displayet er ikke i samme størrelse som det på microplex? 6200384[/snapback] Nei.. Det gjorde jeg ikke.. Er det veldig stor forskjell? Synes det var det som ligna mest Truls Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Joda, men målene er helt på trynet. Det er jo et ..... (se etter navnet som står på displayet) Lenke til kommentar
Gjest member-96408 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 ser kjempetøft ut:) men hvordan program er det du bruker når du tegner di tegningene`?? Mvh Ruben Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 SketchUP bruker jeg, ruben_om Sendt deg en PM om det.. Truls Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Ble veldig bra! Eneste jeg har og si, er at du kunne tatt deg jobben med å fjerne litt av metallet bak på hk-plata.. Syns ikke det er så veldig fint med masse ubrukelige greier Grillen er jo ikke av det fineste slaget heller.. Etter det er sagt, så er det bare å si, stå pÅ! Øyvind Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg lurer bare veldig fælt på hvorfor du har hovedkortbrettet oppned, jeg CPU-en vil jo bare varme opp alle PCI-kortene... Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg lurer bare veldig fælt på hvorfor du har hovedkortbrettet oppned, jeg CPU-en vil jo bare varme opp alle PCI-kortene... 6207032[/snapback] Prosessoren vil ikke varme opp PCI kortene. Jeg har ei vifte der som suger varmt ut, og er kjekt hvis jeg skal ha vannkjøling en gang Dessuten synes jeg at det er mye penere å ha det opp-ned enn vanlig.. ... Noe går også på at skermkortet kan få bedre kjøling via viften i toppen.. Truls Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Ble veldig bra! Eneste jeg har og si, er at du kunne tatt deg jobben med å fjerne litt av metallet bak på hk-plata.. Syns ikke det er så veldig fint med masse ubrukelige greier Grillen er jo ikke av det fineste slaget heller.. Etter det er sagt, så er det bare å si, stå pÅ! Øyvind 6205600[/snapback] Ehm.. syned bakenden på kabinettet er helt greit. Hvorfor legge inn masse tid på en del som kommer til å stå inn til en vegg uansett? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Rasch: En god mod er en gjennomført mod -du skal bry deg med og gjøre det så pent som mulig det du ikke ser til daglig. Mitt motto vertfall når jeg holder på med dette : ) Du må da være enig i at det metallet som er rundt viftehullet, ikke er noe pent på et trekabinett, passer jo ikke helt 100% inn lissom.. Jeg sier ikke at baken på kabinettet er stygg, bare den plata. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 hmm.. du har faktisk helt rett DJ Ovin! Man må nesten gjennomføre noe 100% når man først har starta.. men hvilket alternativ har han? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Kutte av det som ikke trengs? : ) Blir nok bra dette Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Ser bra ut dette, skal du ha hovedkortet og det "omvendt" inni der? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Skal i hvertfall av med grillen, ja.. Har bare ikke kommet så langt ennå.. Akkurat nå så står kabinettet på skolen til utstilling.. Standpunktkarakterene våres blir satt i morgen, så sier her hva jeg får i karakter på kabinettet... Alt blir snudd opp ned i kabinettet mitt, Sjulimann .. Blir som om du setter et ATX Tower på hodet Truls Endret 31. mai 2006 av Trussl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå