Gå til innhold

Logitech G5 + Razer Exactmat = funker?

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk ^_^

Er det noen der ute som vet om laseren til G5 klarer å lese razers exactmat greit? Jeg vet den har en del problemer med en del glass-baserte gaming musmatter f.eks. og vil helst ikke brenne meg på å kjøpe en mus som også vil kreve en ny musmatte.

Jeg tror nok det skal gå greit ettersom overflaten er en slags hard, mildt porøs svart plastbelegg på stål, og neppe reflekterer i hytt og pine, men det er fint om noen kan brekrefte/avkrefte problemstillingen =)

På forhånd takk

-Stigma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei godtfolk ^_^

Er det noen der ute som vet om laseren til G5 klarer å lese razers exactmat greit? Jeg vet den har en del problemer med en del glass-baserte gaming musmatter f.eks. og vil helst ikke brenne meg på å kjøpe en mus som også vil kreve en ny musmatte.

Jeg tror nok det skal gå greit ettersom overflaten er en slags hard, mildt porøs svart plastbelegg på stål, og neppe reflekterer i hytt og pine, men det er fint om noen kan brekrefte/avkrefte problemstillingen =)

På forhånd takk

-Stigma

5309254[/snapback]

Har vel kommet en firmware til G5en som fikser alle de kjente glassplate feilene :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...