siDDis Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 http://halo.bungie.org/misc/halo2trailermirrors.html sweet shit digger lys effektene, skulle ønske Unreal2 hadde sånne lyseffekter uansett, så er eg enda ikkje sugen på x-box Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hmmm, ja. Sweeeet... Det er altså ikke pre-rendered, men ingame graphics - hvis det fremdeles skulle være noen tvil. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hadde hørt det var in-game grafikk, men når jeg så videoen begynte tvilen å bre seg! Imponerende.. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Gleder meg allerede, Mediaplayer 9 var forresten ganske Sweet Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 jeg har hørt at det var FMV...ikke ingame.. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 "A new cinematic using the all-new Halo 2 engine to give people a taste of what the game will be like." Altså: En filmsekvens som har blitt laget ved å bruke samme grafikkmotoren som brukes in- game. "Bla, bla...FMV.." POINT??!! Vi trodde da ikke at det var en musikkfil! [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-09-05 21:44 ] Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 og hva mener så du fmv er da? Uansett...spillet vil ikke se så bra som den cinematiske delen da...ettersom hardware brukes på at spilleren må gjøre valg innen hva å gjøre...men pent blir det sikkert..men jeg skaffer meg enda ingen xbox jeg heller :razz: Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 21:49, AciD18 skrev:spillet vil ikke se så bra som den cinematiske delen da...ettersom hardware brukes på at spilleren må gjøre valg innen hva å gjøre. Hva i alle dager mener du? At spillet ikke vil se ut som en gedigen filmsekvens?? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Er jo det man må ha da... kremt, xbox mener jeg :smile: Nice video ja Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Han mener antakeligvis (formulert noe uklart) at det krever mer ressurser når grafikken skal vises real- time i spillet med action, effekter og A.I da ting utvikler seg løpende, i forhold til en filmsekvens med faste kameravinkler og handlig... Joda det er noe i at grafikken nok ikke blir nøyaktig like bra, men overall- kvalitet kommer ikke til å avvike nok til at den uansett ikke er imponerende som bare pokker! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 spelet bruker den samme 'skygge'/'lyseffekt' teknikken som doom3 den filmen er ingame :wink: det ville ha vore mykje betre om dei hadde prerendra filmen Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hehe, sweet! Når dere ser hvor sweet denne grafikken er, og når man tar den lekre grafikken halo 1 har på utendørs verdenene, tenk dere hvor lekker grafikken vil være når man kjører warthog på utendørs verdenene i halo 2! :smile: Det er da det blir virkelig SWEET!! :smile: Gleder meg! Goodbye ps2 and gamecube! :smile: gå å legg dere Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 den type lys/skygge effekt vil neppe virke med x-box sin hardware i utendørs terreng Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Goodbye ps2 and gamecube! :smile: gå å legg dere Alltid er den en eller annen som disser de andre konsollene,Kanskje komme med noe nytt istedenfor å snakke nedlatende om andre konsoller og sikler etter spill som de har sett en teaser av *fnys*. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå