Gå til innhold

beste pc for kompis. bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har veldig på følsen at dette er bare tull. bevis for at det ikke er det?

Uansett så er det helt latterlig med en pc til 80k, du får sikkert en til 60 som er bedre.

Kan lage en liste med komponenter snart, selv om det er tull eller ikke...det er bare morsomt å lage dyr pc :p

Lenke til kommentar

to 7800 gt dual funker ikke i sli.

fordi man kan max ha 2 kjerner i sli foreløpig.

og hvert kort har 2 kjerner så med mindre du vil kaste bort 7000 for å kikke på det andre kortet vil jeg heller anbefale å kjøpe 2 7800 gtx 512 mb å ha de i sli.

Lenke til kommentar
Ikke hør på manowar. Han har et elendig oppsett. Dvdbrenner med 4x til nesten 2000 og logitech z-680 til over 3000 er absolutt bare lureri. Han vil lure deg til å sløse bort penger!

IKKE HØR PÅ HAM

5309572[/snapback]

:hm: Hvorfor i svarte skulle jeg prøve å lure han? :hm:

Hvis du er så 'master' selv så kan du vel lage en egen handleliste med alle komponenter

selv.

edit: redigerte listen for mange timer siden, det er ikke min feil hvis det ikke har blirr vist ennå

edit2: du sier at jeg legger til ting som sløser penger når han selv tar et kabinett til 8k!

Endret av Man0war
Lenke til kommentar
to 7800 gt dual funker ikke i sli.

fordi man kan max ha 2 kjerner i sli foreløpig.

og hvert kort har 2 kjerner så med mindre du vil kaste bort 7000 for å kikke på det andre kortet vil jeg heller anbefale å kjøpe 2 7800 gtx 512 mb å ha de i sli.

5309248[/snapback]

Det er faktisk mulig å gjøre 2 7800gt dual i SLI :dribble:Toms hardware

Men bilde kvaliteten er en annen sak :ermm:

Lenke til kommentar
Hva i helv*** skal man med 2000 GB (2TB) lagringsplass. Jeg hadde aldri greid å fyllt opp den. Har "problemer" nok som det er med en 200GB.

5309706[/snapback]

Når man laster ned og ripper filmer til pcen så tar det nok ikke så lang tid vettu ;)

Hvis man vinner 100000 kr og kaster bort over 80000 kr til pc for å spille CS,så er man dum som et brød.  Dette tar hvertfall ikke jeg seriøst.    :nei:

5309725[/snapback]

Vil si jeg er enig! ville heller spart til bil. :)

...Men noen velger den andre veien.

Endret av Man0war
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...