Mefisto Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 I dag satte jeg sammen pcen på feriestedet mitt, og ante fred og ingen fare da jeg skulle starte opp. Da jeg slo på hovedstrømbryteren, hørte jeg at det kom en høyfrekvent lyd fra strømforsyninga mi (men ikke så høy lyd at det var plagsomt). Tenkte ikke så mye over det, men starta opp maskina. Da jeg såvidt hadde rukket å få frem skrivebordsbabe'n min, så slukna maskina og jeg får ikke liv i den. Ved oppstarten registrerte jeg ikke noe svidd lukt eller noen ting som kunne tyde på at forsyninga er stekt. Hva tror dere det kan være? Er det som jeg tror, strømforsyninga? Den høyfrekvente lyden ga seg ikke ved oppstart, og jeg tror heller ikke at den har vært der tidligere... Hvis det skulle være av noen betydning så er det en 360W Chieftec jeg har.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Koble ifra all hw og "jumpstart" den går ikke vifta rundt er den død Endret 18. desember 2005 av MagE Lenke til kommentar
Mefisto Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Den var nok død ja, vifta hadde ingen interesse av å snurre... Får kjøpe meg en skikkelig strømforsyning nå tenker jeg! Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå