theKvakkis Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Morn! Satt for en haltimes tid siden å drev på med "vanlige" ting på maskinen min (msn, opera, WINDOWS MEDIA PLAYER, bitcomet osv.). Plutselig klikker den fordømte mediaplayeren... Jeg trykker som vanlig på ctrl-alt-delete, som vanligvis fikser problemet. Det skjer ingenting, så jeg prøver å trykke på avslutte prosses (til å begynne med prøvde jeg å avslutte program, mend et funket da ikke). Jeg prøvde å avslutte prossessen flere ganger (å kanskje jeg gjorde noe dumt da?). Det eneste jeg fikk til da var å bruke de 2 msn-vinduene jeg hadde oppe, å snakke med de 2 gikk greit... Videre så jeg ikke noe annen løsningn enn å restarte. Da ville den selvsagt ikke slå seg på. Der det står xp å alt sånn der kom jo opp... men rett før jeg kommer til der jeg skal velge bruker å logge inn, så blir skjermen, svart, å FORBLIR det... Det funket heller ikke med de forskjellige typene av sikkermodus. Noen som har noen tips, eller idéer til hva som kan være galt? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Du kan forsøke med rescue-disketter(antivirus), men jeg tror du bør legge inn windows på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå