Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Hei Når jeg var i Amsterdam tok jeg dette bildet. Vet ikke helt om det er helt ferdig fikset på enda, men jeg liker tanken ganske godt. Hva syntes dere om motivet/etterjusteringen? (Bildet er klikkbart) Endret 18. desember 2005 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Bildet gir meg lite. Ser ikke helt hva det er du har tatt bilde av, desverre... En liten bildetekst er kanskje på sin plass? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Bildet gir meg lite. Ser ikke helt hva det er du har tatt bilde av, desverre... En liten bildetekst er kanskje på sin plass? 5308995[/snapback] Mulig min skjerm er for lys, eller din for mørk. Men jeg klarer iallfall ganske klart å se hva bildet er av. Uansett så er bildet av en person i sadomaske som røyker en joint, med masse røyk rundt seg. Mulig jeg ser det lettere siden jeg har jobbet med bildet ganske lenge... Var ganske synd egentlig at det ikke ga deg noe. Kanskje det blir litt for personlig. Får se hva de andre her mener. Endret 18. desember 2005 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Kunne heller ikkje sjå kva det var før du sa det. Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Det er ikke lett å si hva vi synes om etterjusteringen, ettersom vi ikke har sett bildet FØR du justerte det. Personlig gav bildet meg ingen ting Lenke til kommentar
kak Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 At det var en person i en form for gummimaske så jeg, men sigaren la jeg ikke merke til før det ble nevnt her. All røyken ødela bildet fullstendig, nettopp fordi man rett og slett har problemer med å se hva det faktisk er. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Var synd at dere ikke kunne se hva det var. Tror også at det er vanskelig å gjøre noe med, men får se hva jeg kan gjøre. Men dette forblir vel et bilde for meg selv, var synd at det ikke traff dere. Men slik er det jo noen ganger, det er ikke alltid det man selv syntes er bra passer for andre. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Pent bilde, men som sagt før bilir det litt mye røyk. Man ser ikke hva som er bak. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Mye røyk ja, ellers et kult bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå