TrashMaster Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hei! Skal ha ny laptop, men lurer på om jeg bør vente til over nyttår mtp. på januarsalg? Videre: Forslag til hvilken maskin jeg bør kjøpe innenfor følgende minimums krav: 512 mb ram, 1,6 ghz, 40 gb disk, 2 usb porter, trådløst nettverkskort, min. 2 timers batteritid. Bruk: - Kontor/jobb - IKKE spilling Budsjett: 8000,- Lenke til kommentar
SuSE Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Jeg vill anbefale deg HP Compaq nx6125 eller en av Dell Latitude serien. Intel kommer med nye prosessorer til bærbare i janur om jeg husker rett. Skal selv ha ny bærbar pc, så jeg har valgt og vente til i janur. Håper du finner deg en maskin som passer deg Lenke til kommentar
Hovis Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Intel kommer med nye prosessorer til bærbare i janur om jeg husker rett. Skal selv ha ny bærbar pc, så jeg har valgt og vente til i janur. 5308897[/snapback] Hmm, det har jeg ikke fått med meg. Har akkurat kjøpt meg ny bærbar maskin jeg. Er det stor forskjell fra de gamle?? Men prisene vil vel være rimelig høye til å begynne med, så er sikkert over min prisklasse på 8000 uansett! Lenke til kommentar
SuSE Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 De nye heter Intel Yonah & Sossama. Står litt info her http://en.wikipedia.org/wiki/Intel_Core Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Sossaman ja. Rart jeg ikke har hørt om det før nå. Det som er mye snakk om er Yonah og Merom. Endret 18. desember 2005 av Eulogy Lenke til kommentar
Hovis Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Men er det noen som har en viss peiling på pris på disse nye cpuene i forhold til Pentium M? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Koster nok litt mer enn vanlig pentium-m. Pleier å være det i starten. Selv hadde jeg nok ventet et stykke uti 2006 før jeg hadde kjøpt meg ny bærbar basert på Yonah. Lenke til kommentar
godal Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Tror du hadde vært kjempefornøyd med ibm r50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå