stallis Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hei! Når jeg starter pc kommer det en hyle/kvine lyd Lyden blir borte når pc har buta ferdig Dersom jeg restarter pc er det ikke noe lyd og høre Er det none som har forslag på hva som er feil??? Stallis Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 jeg ville trodd at det var noe møl i bios'en din så prøv å resette cmos. cmos er de tre pinnene som er ett eller annet sted på hovedkortet ditt. to a de tre pinnene er koblet sammen med en liten rektangulær connector. flytt denne slik at den kobler sammen den i midten og den på motsatt side av hvos den orginalt er, deretter tilbake igjen. vips! du har resettet cmos! hvis dette ikke funker så er det noe feil i din hardware. jeg hadde det samme problemet og da resettet jeg cmos så funka det. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Ytterst tvilsomt om det har noe med CMOS å gjøre. Er vel det vanlige problemet med en slitt vifte. Når vifta er kald lager den lyd. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 pokker! dette var feil tråd! det var en annen tråd som skulle ha den delen med cmos soz! Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) er vel bare at når du starter datan går viftene på fullt, men når du restarter slår ikke strømmen seg av og viftene vil heller ikke gå på fullt da Endret 19. desember 2005 av MAXILA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå