Slip Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Jeg er søkkfortvilt. Kortet mitt koker over inni maskinen, målte 126C! Trenger et annet skjermkort og teste om det er hovekortet som kuker, eller om det faktisk er skjermkortet som har tatt kveld. Evt at noen i Tromsø området kan teste mitt kort? HJELP! :'( Jula står for dør, trenger pc! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Du kan jo benytte deg av Elkjøps 30dagers fri retur Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 erh... jaujau: hvorfor i alle dager skulle elkjøp bytte hans kort? Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Han mente vel å kjøpe et kort på Elkjøp, dra hjem og teste det, for så å levere det tilbake og få pengene igjen.. Lenke til kommentar
Slip Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Kan jo gå som en nødløsning. Men elkjøp har vel helt sikkert ikke noe inne.. er vel bare pci-e nå :/ Lenke til kommentar
Slip Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Nå slo det meg noe lurt. Hva om jeg lever på elkjøp sin returrett i noen år fremover? Henter meg nytt kort hver 14. dag f.eks? Smålurt :o) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Tror de kommer til å kjenne deg igjen Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Nå slo det meg noe lurt. Hva om jeg lever på elkjøp sin returrett i noen år fremover? Henter meg nytt kort hver 14. dag f.eks? Smålurt :o) 5312067[/snapback] Da blir de sikkert glad i deg Tipper de tar imot deg med åpne armer og hører hvilket kort du vil som nummer 20! Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 hehe, morsomt... Men byttet selv tv 4 ganger der før jeg ble fornøyd når jeg skulle ha meg storskjerm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå