Matsemann Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Age of Empires 3!! Du kan prøve en demo, last den ned på http://www.ageofempires3.com . Må bare si at orginalen er veldig mye fetere enn demoen, og jeg synes demoen var helt konge! Jeg logger ut nå og setter meg og spiller det :!: Endret 26. desember 2005 av matsemann1 Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Battlefield 2 er eit veldig bra spel. Verdt pengane, med ranking og greier. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Hm, spill jeg mener er verd å spille: Hva med å prøve seg på Lucas Arts sine klassikere? Monkey Island serien, Grim Fandango, Day of the Tentacle, Full Throttle osv. Det er gamle spill, så grafikk kvaliteten er forholdsvis lav, men underholdningsverdien er helt på topp alikevel. Kan vel heller ikke si grafikken er dårlig. Er utrolig bra tegnet 2D-grafikk (bortsett fra grim fandango og MI4 som er 3D). 2D betyr ikke dårligere enn 3D, heller motsatt i disse tilfellene. Spill monkey island 3 eller Grim fandango. Vi snakker om spill som er 8-16 år gamle. Klart de har dårlig grafikk i forhold til spillene nå til dags. Men jeg er enig når det gjelder Monkey Island 3, den stilen holder seg bra. Så bra at jeg håper den neste oppfølgeren i MI serien kommer i samme stil. Endret 26. desember 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 MY List Call of Chuthulu Clive Barkers Undying Unreal Tourament 2004 The Godfather Fear Half-life 2 + Episode 1 Two Worlds The Elder Scrolls IV: Oblivion Drømmefall Fahrenheit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå