RamGuy Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hva nå? Hvilket PC-spill burde jeg anskaffe? Jeg har nå spilt meg lei av: Harry Potter and the Sorcerers Stone (Bra spill til konsoll, ikke PC) Harry Potter and the Chamber of Secrets (Supert Spill på Konsoll, ikke PC) Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (Supert spill på konsoll, ikke PC) Harry Potter and the Goblet of Fire (Ræva spill) Lord of the Rings Fellowship of the Ring (Bra spill) Lord of the Rings Two Towers Lord of the Rings Return of the King Lord of the Rings War of the Ring (Dårlig Spill) Lord of the Rings Battle for Middle Earth (Supert Spill) The Hobbit RTL Ski Jumping 2004 RTL Ski Jumping 2006 (Dårlig Spill) Star Wars Knights of the Old Republic (Extremt Bra) Star Wars Knights of the Old Republic II Sith Lords (Skuffende) Star Wars Jedi Knight II Jedi Outcast Star Wars Jedi Knight III Jedi Academy Star Wars BattleFront II (Skuffende) Star Wars Galaxies (Ræva!) Grand Theft Auto San Andreas (Veldig Bra) Half Life 2 Football Manager 2005 Football Manager 2006 FIFA Football 2005 FIFA Football 06 Ski Jumping 2005 Rome Total War (For mye tenking) Tiger Woods PGA Tour 2004 Worms 3D (Skuffende) World of Warcraft Så nå burde dere ha fått et lite innblikk I hva slags spill jeg spiller og hvilke spill jeg liker. Så det jeg lurer på er: Hva slags spill burde jeg anskaffe nå? Har dere noen gode forslag? Kom gjerne med URL’er til spillets hjemmeside og anmeldelser. Og begrunn tipsene dine. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Far Cry er verdt å prøve! Det finnes noen demoer også, google it EDIT: Nydelig grafikk, fengende gameplay og varer en stund! Har også en multiplayer del som ikker fullt så gøy som singleplayerdelen. Tipper du kan finne noen demoer etc. på www.farcry-thegame.com Endret 18. desember 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Mafia er en klassiker! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 EDIT: Jeg har nå spilt meg lei av: Harry Potter and the Sorcerers Stone (Bra spill til konsoll, ikke PC) Harry Potter and the Chamber of Secrets (Supert Spill på Konsoll, ikke PC) Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (Supert spill på konsoll, ikke PC) Harry Potter and the Goblet of Fire (Ræva spill) Lord of the Rings Fellowship of the Ring (Bra spill) Lord of the Rings Two Towers Lord of the Rings Return of the King Lord of the Rings War of the Ring (Dårlig Spill) Lord of the Rings Battle for Middle Earth (Supert Spill) The Hobbit RTL Ski Jumping 2004 RTL Ski Jumping 2006 (Dårlig Spill) Star Wars Knights of the Old Republic (Extremt Bra) Star Wars Knights of the Old Republic II Sith Lords (Skuffende) Star Wars Jedi Knight II Jedi Outcast Star Wars Jedi Knight III Jedi Academy Star Wars BattleFront II (Skuffende) Star Wars Galaxies (Ræva!) Grand Theft Auto San Andreas (Veldig Bra) Half Life 2 Football Manager 2005 Football Manager 2006 FIFA Football 2005 FIFA Football 06 Ski Jumping 2005 Rome Total War (For mye tenking) Tiger Woods PGA Tour 2004 Worms 3D (Skuffende) World of Warcraft EDIT ADD: FarCry Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Age Of Empires III - utrolig bra strategispill, fin grafikk og bra gameplay! Max Payne er et utrolig nervepirrende og actionfylt spill. Selv om grafikken er utdatert, er dette spillet en klassiker! Max Payne 2 - også en klassiker og grafikken er ekstremt bra, selv om spillet ikke er så nytt. Mafia - her får du innblikk i en amerikansk by på 1930 tallet. Utrolig bra historie og ikke så dårlig grafikk. Runna spillet for en uke siden, herlig spill. Lenke til kommentar
MegTipperJeg Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Battlefield 2 og Guild Wars er du bare NØDT til å prøve! Kanskje Need for Speed Most Wanted er verd et forsøk? Lenke til kommentar
brd Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 MMORG:Guild Wars Bilspill:Need for Speed Most Wanted Fps(first person shooter):Bf2 eller Call of duty 2. Ser at som du liker hoppspill! Kva med å prøve ski jumper international http://www.nomasi.com/sj3/ Gratis! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Ser at som du liker hoppspill! Kva med å prøve ski jumper international http://www.nomasi.com/sj3/ Gratis! 5323729[/snapback] Har det, registrert versjon tilogmed. Har også Deluxe Ski Jump 3 registrert utgave. DSJ3: http://www.mediamond.fi Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 The Chronicles of Riddick: The Escape From Butcher Bay: Det 3'de beste FPS'en jeg personlig har vært borte i. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 pro evelution soccer kansje.... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hm, spill jeg mener er verd å spille: Call of Duty (koster ca 200 for dx utgaven på CDon) Call of Duty 2 Brothers in arms Max Payne Max Payne 2 Mafia Painkiller Soldier of Fortune 2 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Counter Strike 1,6 FTW! Eller, Football manager! Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Wolfenstein 3D . Har 18 årsgrense, men det er kult :!:. Endret 15. januar 2006 av Articfare Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Half-Life 2 og Guild Wars! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Half-Life 2 og Guild Wars! 5329425[/snapback] det hadde han spilt (hl2) Lenke til kommentar
Gunfreak_old Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hidden % Dangerus 2... Lenke til kommentar
PaT_rick Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 The Chronicles of Riddick: The Escape From Butcher Bay: Det 3'de beste FPS'en jeg personlig har vært borte i. WORD! Bra story, grafikk MASSE action ååå så bra det er Kan bestilles fra http://play.com/play247.asp?pa=search&sear...ick&page=search Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hm, spill jeg mener er verd å spille: Call of Duty (koster ca 200 for dx utgaven på CDon) Call of Duty 2 Brothers in arms Max Payne Max Payne 2 Mafia Painkiller Soldier of Fortune 2 Ikke glem Brothers in Arms: Earned in Blood Hva med å prøve seg på Lucas Arts sine klassikere? Monkey Island serien, Grim Fandango, Day of the Tentacle, Full Throttle osv. Det er gamle spill, så grafikk kvaliteten er forholdsvis lav, men underholdningsverdien er helt på topp alikevel. Kan også anbefale det nyeste store adventure-spillet: Indigo Prophecy (aka Fahrenheit) Stealth-spill som Hitman og Splinter Cell seriene er også store favoritter hos meg. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hm, spill jeg mener er verd å spille:Hva med å prøve seg på Lucas Arts sine klassikere? Monkey Island serien, Grim Fandango, Day of the Tentacle, Full Throttle osv. Det er gamle spill, så grafikk kvaliteten er forholdsvis lav, men underholdningsverdien er helt på topp alikevel. 5339711[/snapback] Kan vel heller ikke si grafikken er dårlig. Er utrolig bra tegnet 2D-grafikk (bortsett fra grim fandango og MI4 som er 3D). 2D betyr ikke dårligere enn 3D, heller motsatt i disse tilfellene. Spill monkey island 3 eller Grim fandango. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå