RamGuy Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Flere Star Wars spill? Det er nok ikke bare jeg som savner gode Star Wars spill med enten god historie eller der man virkelig for svingt lasersverdet. Men det er blitt en god stund siden det kom et godt Star Wars spill sist. Fordi jeg må si meg meget skuffet over Star Wars BattleFront II og Star Wars Knights of the Old Republic II. Jeg hadde ventet at dette nye Jedi Systemet i BattleFront II skulle være mye bedre, men det viste seg nok engang at BattleFront er et skyte spill, ikke Jedi spill. Og KOTOR2 var jo helt likt KOTOR1 bortsett fra noen nye ting, men isteden inneholdt spill mang BUG’s, dårligere historie. Og hele spillet var mindre, man ble jo ferdig på en uke. Nei jeg hadde regnet med bedre en det. Men KOTOR2 ble ikke utviklet av de samme som utviklet 1’eren, så alle ventet at det som skjedde skulle skje. KOTOR1 er jo det beste Star Wars spille, og kanskje det beste RPG spillet gjennom tidene. Men uansett. Jeg savner virkelig et nytt Star Wars Jedi Knigt spill. Hva har egentlig skjedd med Jedi Knight serien? Den var jo helt suveren! Er den borte for bestandig? Eller vil det bli laget flere spill i serien? Eller kanskje en annen serie der lasersverdet er i fokus? Og jeg har hørt flere rykter om KOTOR3, men jeg er ikke sikker på om det er sant da. Det ville vært topp med et nytt KOTOR spill som faktisk hadde klart og matsje KOTOR1. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Tråd flyttes frå "Diskutér spill og tilbehør - PC" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte > Star Wars". Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Du kan jo lese i denne tråden for litt info, blant annet om et nytt jedi knight spill. Er forresten helt enig med deg, KOTOR 2 er ikke et fullverdig Star Wars spill, og Battlefront spillene er ikke helt det samme som de gode gamle Jedi Knight spillene. Det er et eller annet med sjarmen av å kunne svinge en lightsaber og ta en Obi Wan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå