Ueland Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Keep up the good work Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 *bøyer seg i støvet* :smile: Gratulerer Lenke til kommentar
xnofit Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Gratulerer !! HW er nok den siden jeg besøker mest hver dag. (10-15 ganger) Lenke til kommentar
Redfist Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Grattis dette er nok den beste siden i norge!!! klikker meg inn på siden flere ganger om dagen bare for å se om det er noe nytt!!! Lenke til kommentar
thunderheart Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 har man først tatt heroinware sprøyta, så er man hekta! keep it up Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Dette er sikkert bare begynnelsen i tillegg Gratulerer! Lenke til kommentar
akerb Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hei! Gratulerer så mye med velfortjent (selv)skryt :smile: En ting stusser jeg allikevel på: Dere sier i artikkelen at "Tallene for Hardware.no er for august måned, alle andre for juli." Mulig jeg er vel skeptisk, men jeg har en viss mistanke om at det er flere som surfer generelt i august enn i juli... hva med å få tak i "konkurrentenes" statistikker for august også, og gjøre en mer "fair" komparativ analyse? Lenke til kommentar
forum1234 Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Ser bra ut dette ja :smile: Lenke til kommentar
notarget Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Gratulerer!! HW FOREVER! Lenke til kommentar
pskard Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: akerb skrev (2002-09-05 15:41):Hei! Gratulerer så mye med velfortjent (selv)skryt :smile:En ting stusser jeg allikevel på:Dere sier i artikkelen at"Tallene for Hardware.no er for august måned, alle andre for juli."Mulig jeg er vel skeptisk, men jeg har en viss mistanke om at det er flere som surfer generelt i august enn i juli... hva med å få tak i "konkurrentenes" statistikker for august også, og gjøre en mer "fair" komparativ analyse? Du har helt rett i det :smile: Grunnen til at vi ikke har brukt augusttallene er at de ikke har kommet for de andre sidene. Gallup bruker litt mer tid på å få de klare enn vi gjør selv. Tallene våre for juli er 6,17 millioner altså er ikke forskjellen så stor egentlig. Du kan se tallene fra HW-nettverket på WebToppen i Kapital Data http://www.hegnar.no/external/webtoppen/da...dagsaktuelt.htm Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Dritbra! men hvor mange hadde dere forrige mnd? Eller står det der? er trøtt =) Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Ikke for å være negativ, men Juli er FERIEMÅNED så tallene for de andre sidene i august er sikkert høyere, men stå på, det er uansett gode tall. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Wheeeeeeeee Får jeg noen penger? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Joffer skrev (2002-09-05 17:14):Ikke for å være negativ, men Juli er FERIEMÅNED så tallene for de andre sidene i august er sikkert høyere, men stå på, det er uansett gode tall. Sier det en gang til jeg :smile: Juni måned 6,17 millioner visninger på Hardware.no (se over). Med andre ord er det ikke den helt store endringen fra juni til august. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Gratulerer. Men antall sideanvisninger går vel opp jo lenger ut på høsten man kommer? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 vil bare si litt om meg og hardwareforum Jeg er ca 2 timer på nettet daglig, og da har jeg oppe 5 vinduer i nettleseren min standard. 2 for hardware.no og mail+noen musikkguider og noe. det vil si at jeg er så opphengt i forumet at jeg sitter på forumet minst 1,5 timer hver dag! jeg er ikke den "verste" takk for forumet og måtte det beste skje i fremtiden :smile: det ser iallefall lyst ut :smile: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Må vel gratulere jeg også.. Det er bl.a. hardware.no som har skylda for min stigende interesse for PC-er/hardware. Jeg er dypt takknemlig :wink: Uten hw.no så hadde heller ikke isdn-regninga vår vært særlig stor. Jep, lykke til med fortsettelsen! Dette blir konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå