Fribbern Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Oj oj oj! Fint prosjekt Synes du er veldig god, har du drevet mye med dette da? SKal følge med jeg 5355915[/snapback] Takk takk.... Øyelokkene var det først jeg laget i glassfiber noen sinne. he he. Man læer ingen ting vis man ikke prøver Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Det ble kjempebra med baklyktene, orginalt er de liksom så "oppsvulma" på en måte.. Men dette ble pent! edit: Du gjør en fin jobb med bilen din synes jeg.. edit2: Woho! post 900! Endret 2. januar 2006 av ZyreX Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Meget pen bil! Og veldig bra utført! *følge med* Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Hva synes dere om denne grillen? Personlig synes jeg den er drit stygg. svart kladdete og med emblem. er skal det være en cleen stil. Skrudde den ut og sagde av alt inni med stikksag. En dremel hadde vært bra her. Så ble det mye stygge riper og den slags, så her måtte det sparkles: lakerte litt. Så var det inn med netting. Ble ikke værst. Lenke til kommentar
sphinn Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Råere den nye ja Akkurat passe bad, spør du meg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Oi, dæven.. Nice! Nye typen skilt er en billig og pen face-lift (dog, du kan ikke sparkle det selv).. Lenke til kommentar
sphinn Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Forresten, blir det fort veldig taggete og fælt når man skjærer i glassfiber/plast med stikksag? Jeg vurderer nemlig å skjære ut ny grill til Passaten (stygg stygg 1990 modell front). Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 nye skilt for et par hundre kroner er verdt det ja! Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Forresten, blir det fort veldig taggete og fælt når man skjærer i glassfiber/plast med stikksag? Jeg vurderer nemlig å skjære ut ny grill til Passaten (stygg stygg 1990 modell front). 5372307[/snapback] Glassfiberen kan lett flise seg opp vis man skjærer i den med stikksag, men man klarer fint å unngå det. 1: dra til en jærnvareforetning, og kjøp et meget fint blad. 2: legg tape på over og unnersiden av der du skal skjære. Plast er litt hadere, men kan lett bli taggete, så da må du nok til med å pusse og sparkle. En dremel hadde vært mye lettere å bruke, for den er mindre og sagbladet er rundt, lettere å komme til, og letter å få pent. Du må bare hive deg inn i det, det man lærer mest av. Jeg hadde ALDRI gjort noen ting med bil før jeg begynte nå med denne. Har prøvet å feilet. Har spurt andre mye om hvordan ting skal gjøres. nye skilt for et par hundre kroner er verdt det ja! 5372334[/snapback] Hvordan ser de skiltene ut? bilder? Hvor får jeg tak i dem? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) De ser sånn ut! De fåes på biltilsynet, tror du må ha med papirer på at den er registrert før! evt. bevis på at årsavgift er betalt. Edit: google bare etter norske bilskilter, tenkte at når de først ligger på nettet gjør det ikke noe at jeg linker til bildet... Men si ifra om jeg skal fjerne det eller noe:) Endret 2. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Tviler noen gidder å reise og stjele en Golf 4 fordi det lå et skiltbilde ute på nettet.. Men du trenger ikke noe papirer eller kvitteringer for å bestille nye skilter, da Biltilsynet har full oversikt over dette. Muligens ID for å vise at det er eier av bil som henter skiltene (varierende praksis hvor strenge de er). Om du bare skal bytte ut de gamle, så tar du de med deg når du henter de nye (kan være noen dager leveringstid), om de gamle er stjålet, må man melde disse tapt hos Politiet og Biltilsynet. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Mulig det bare er meg, men hva er den store forskjellen på de nye og gamle skiltene? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Annen font (om man kan kalle det det) på tall og bokstaver. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 de nye "symbolene" (bokstavene og tallene) er mer "firkantete" på en måte ;p skiltet er også en anelse mindre..Rundt 400 kr. for et par skilter.. og man får de ofte på dagen! såsant man bestiller før et visst klokkeslett.. (og det er mulig ved den stasjonen) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 De nye skiltene er større (EU-standard), da.. Høyden er muligens ganske lik, mens bredden er høyere grunnet at bokstavene og tallene er monospacet, dvs har fast bredde uavhengig av om det et et 1-tall eller et 8-tall.. Har man DH11111 som skiltnummer på gamle skilter, så var dem en anelse kortere enn DH88888.. I tillegg til dette, så har de en svart ramme rundt hele skiltet. Prisen varirer, men som noen sa, fra 400 og opp til 450 er vel vanlig pris. Hvor raskt man får dem er avhengig av hvor man reiser. Noen steder får man utskrevet rekvisisjon som man tar med til skiltfabrikken i nærheten, så får man dem relativt fort, mens noen steder må de bestilles inn og får først 1-2 dager etterpå. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Må si du er flink! Likte fronten på bilen med øyelokk og ny grill. Er egentlig skikkelig motstander av øyelokk, men dette var pent!! Jeg er av den oppfattning av fronten som er på denne mondeoen er noe av det styggeste ford noen gang har tegnet, (kanskje med unntak av scorpioen fra 95-96) Men du klarte f**n meg å få den kul! cred til deg. Lenke til kommentar
RBXtremos Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Fulgt med en stund nå! Må jommen meg si at det virker som om du kan dette Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Må si du er flink! Likte fronten på bilen med øyelokk og ny grill. Er egentlig skikkelig motstander av øyelokk, men dette var pent!! Jeg er av den oppfattning av fronten som er på denne mondeoen er noe av det styggeste ford noen gang har tegnet, (kanskje med unntak av scorpioen fra 95-96) Men du klarte f**n meg å få den kul! cred til deg. 5393635[/snapback] Synes selb ikke fronten på mondeo er stygg, men smaken er som baken, den er delt. Men man må jo så klart få bilen sin tøffere enn den er Kult at du liker den nå, selv om du hater den orginal, da gjør jeg noe riktig..... Fulgt med en stund nå! Må jommen meg si at det virker som om du kan dette 5405850[/snapback] Viker som? he he. Egentlig kan jeg INGEN ting. Dette er den første bilen jeg har gjort noe med. Jeg bare later som jeg ahr peil på dette. he he he he.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå