Pilot_ Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Absolutt, et stylingkit ville absolutt vært knall. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Om du skal ha styling, bør du vurdere RS-styling; Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Absolutt ikke dumt, nei. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Lyktene i fronten er hvite, så hvorfor putte på GULE sideblinkere? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Ikke sikkert de er med i pakken, men koster vel ikke mer enn noen hundrelapper originalt for hvite evt sotede.. Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Om du skal gå for styling, syns jeg du burde ha noe med litt luft riller i RS holder ikke... Combat kit er tingen Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 For så vidt ikke så verst det heller. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Om du skal ha styling, bør du vurdere RS-styling; 5336634[/snapback] Heter vel ST200 styling det der. Jeg sikler på den. den er litt mere diskret. Og det liker jeg. Lyktene i fronten er hvite, så hvorfor putte på GULE sideblinkere? 5337594[/snapback] Jeg har bestilt hvite blinkers til bilen min. Om du skal gå for styling, syns jeg du burde ha noe med litt luft riller i RS holder ikke... Combat kit er tingen 5340171[/snapback] Jeg liker ikke den stylingen. Synes den skriker for mye "HER ER JEG".... Jeg vil ha ting cleent. Minst mulig pjatt. Jeg har drømmer og ambisjoner om å lage styling selv. Kjøpe noen brukte fangere til mondeo mk2, og så støpe litt med glassfiber. Da kan jeg få noe ingen andre i hele verden har, og den tanken liker jeg Endret 27. desember 2005 av Fribbern Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 ST-styling er det selvsagt. Ikke rart jeg ikke fikk så mange treff på RS-styling til Mondeo på Google.. Men Combat-stylingen var lite dekorativ. Ser ut som noe romskip-greier som hadde passa inn i en lavbudsjetts sci-fi-film.. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg tenker, baklykene mine er ikke så pene. Hva kan jeg gjøre med det? Jo, jeg lager lykte lister og pynter dem opp. Skal "ramme" inn alle feltene i lykten. Noen bilder: Førså måtte alt i bagasjen ut, for å komme til lyktene Kassene ute av bilen. Føler det er noe som mangler her Her ser du lyktene, og du kan se alle feltene jeg skal ramme inn. Maskerte hele lykten med maskeringstape, og så tusjet jeg der jeg vil ha listene. for tusjen vil synes gjennom glassfiberen. En tanke av hvordan det vil se ut. Så var det på med strie: Når dette var tørt, så brukte jeg stikksaga med et fint blad, og kjærte ut der jeg hadde tegnet. Så her er et ganske bra bildet av hvordan det vil se ut. Så var det sparkle og pusse, sparkle og pusse, sparkle og pusse, sparkle og pusse, sparkle og pusse, sparkle og pusse, sparkle og pusse, sparkle og pusse, sparkle og pusse, sparkle og pusse, sparkle og pusse, sparkle og pusse osv. På med litt grunning klar for lakering: Etter noen lag med lakk, så var dem ferdige: Før og etter bilde? Ja tror vi tar litt av dem Før: (tok foresten av hengerfestet.) Etter: Nå, hva synes dere om dette? Jeg må si jeg ble fornøyd med dette. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg syns det ble konge . Likte godt bak lyktene . Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 bra arbeid ass! arbeidet mye med glassfiber & lakk før ? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hvor henter du ideene fra? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Når er alt dette gjort? Bare ser det er grønt og fint ute, pluss at du har sommerdekk på bilen.. Nexen N3000 du kjører på TSW Rib felgene dine? Dim på de? 205/40-17? Ser det er 7" breie felger og går ut ifra at det er det største du får tak i med tanke på høyden, altså 17" Er faktisk mulig å få tak i disse i både 18 og 19", men er vanskelig Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Daim.. blir Veldig bra dette.. Fint at du jobber å mye og kommer med mye updates.. stå på Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Tusen takk for tilbakemeldinger. det liker jeg.... Hvor henter du ideene fra? 5345171[/snapback] Nei si det? Bare tanker som surrer, også blir noe ut av ting. Når er alt dette gjort? Bare ser det er grønt og fint ute, pluss at du har sommerdekk på bilen.. Nexen N3000 du kjører på TSW Rib felgene dine? Dim på de? 205/40-17? Ser det er 7" breie felger og går ut ifra at det er det største du får tak i med tanke på høyden, altså 17" Er faktisk mulig å få tak i disse i både 18 og 19", men er vanskelig 5346573[/snapback] Dette ble gjort før snøen falt. Dim 215/45/17 er ikke så lett å finne 18" på mondeo som blir godkjent. fant bare ett sett med chrom felger, og det var litt dyrt. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Genialt prosjekt du har der likte felgene rå pene! stå på videre ! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 svært bra arbeid med glassfiber.. skulle likt og sett resultatet av anlegget også! Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Genialt prosjekt du har der likte felgene rå pene! stå på videre ! 5353659[/snapback] Tusen takk. slikt liker jeg å høre:D svært bra arbeid med glassfiber.. skulle likt og sett resultatet av anlegget også! 5353765[/snapback] Takk. bare følg med videre, oppdateringer kommer etter nyttår. før vi vet ordet av det, er det ferdig. Lenke til kommentar
RBXtremos Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Oj oj oj! Fint prosjekt Synes du er veldig god, har du drevet mye med dette da? SKal følge med jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå