Beethoven Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hei. Driver å setter sammen noen funksjoner i en klasse. Men ting går vist ikke som det skal: http://norskwebforum.no/pastebin/1541 Det kommer ingen tekst ut. Hva gjør jeg galt? Takk. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Mangler du ikke en konstruktør? Dvs. en function Text_fixer() Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Jeg forstår ikke jeg. Konstruktør? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Mangler du ikke en konstruktør? Dvs. en function Text_fixer() 5308278[/snapback] Tviler på det gitt. PHP er såpass slapt på det der. Man må ikke ha constructor og/eller destructor. Edit: Feilen ligger iallfall i BBcodes($str) et eller annet sted. Edit2: Den funksjonen bør ha denne linja tilslutt return preg_replace($patterns, $replacements, $str); Endret 18. desember 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Takk. Det som var problemet ja . Lenke til kommentar
dabear Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Setter pris på om du iallefall nevner meg i kildekoden din når du bruker min kode. http://norskwebforum.no/viewtopic.php?t=15...ighlight=bbcode Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Oi, beklager! Utifra tråden så virka det ikke som om du ikke hadde lagd den. Skal sette deg opp i kildekoden. Beklager. Lenke til kommentar
knuto Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Mangler du ikke en konstruktør? Dvs. en function Text_fixer() 5308278[/snapback] Tviler på det gitt. PHP er såpass slapt på det der. Man må ikke ha constructor og/eller destructor. Hmm ... Kva meiner du med at det er slapt å ha valfri konstruktør? Dette er valfritt i C++ òg Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Mangler du ikke en konstruktør? Dvs. en function Text_fixer() 5308278[/snapback] Tviler på det gitt. PHP er såpass slapt på det der. Man må ikke ha constructor og/eller destructor. Hmm ... Kva meiner du med at det er slapt å ha valfri konstruktør? Dette er valfritt i C++ òg 5313229[/snapback] Ja, forsåvidt har du jo rett. Tenkte vel mest på destructor og pekere når jeg sa det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå