Vrengtpolvott Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Digger Red, Kelso, Hyde og Eric best jeg, de har så latterlige bra kommentarer og påfunn! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Trilla ei tåre når eg såg siste episode, men så byrja dei på nytt att, kjempegreier! Det er merkeleg å sjå dei så små, spesielt Eric og Fez, men artig lell. Skal prøve å få med meg heile serien denne gangen, sjå dei fleste på TV og ... kjøpe ... resten. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Når jeg så siste episoden av that 70s show på tv for noen dager siden, ble det tomt. Jeg bare satt der, uten mål og mening. Siste episoden, no more 70s. Var så tragisk at jeg ble sittende der stille, sikkert i sånn 20 min. Mamma lurte på hva som feilte meg der jeg satt uten å si et ord. Hadde "spart" siste episoden til å se den på tv. Som zeph sa tidligere: "TV2's ettermiddagssending har aldri vært betre. Malcolm i midten, 70's Show og Friends " Husker den tida. Gikk bevisst inn hver bidige dag for å se showet. Middag og that 70s show. Ohh, man I miss those times. Hmm, tror det er et par episoder midt i serien der jeg ikke har sett enda. YAY! Man kan jo alltids laste ned serien. Har jo gjort det for en stund siden selv. Men se hva jeg fant: That 70s show box set 7 seasons Den skal jeg kjøpe, pluss jeg må få season 8 når den kommer. TV2 skal fortsette showet(sendte faktisk mail til de om at de MÅTTE gjøre det! Kanskje de tok meg i betraktning?), de starta opp igjen sist fredag med første episoden ^^ Skal prøve å få med meg alle episodene atter en gang, hvis jeg mister en på tv, kan jeg jo se den på dataen Btw, noen her som har sett "That 70s show Special"? den var vel etter den 100drede episoden. På slutten når hver skuespiller ramser opp om framtiden til hver sin figur, noen som vet hvilken sang det er? Har sett så å si nesten alt av sitcoms som har vært på tv her i norge, men That 70s show har vært en absolutt favoritt! Ohh, husker en av de første episodene jeg så, Kelso var jo klart den beste. Men etter en god del episoder har det gått opp for meg at det er Kitty, Red og Hyde som kanskje er de morsomste... - I'm so excited man! I got this like 4 foot bottle rocket, and gonna like tie it to my arm and light it, and just BLAST into the future! Med en gang Kelso kom tilbake i season 8 ble det liv ja. That 70s show forever Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Helt enig med deg. Den faste ettermiddagen med Malcom in the middle, friends og Thats 70s show er min faste tid foran TVen. Red er vel den som har vært morsomt gjennom de hele sesongene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har sett så å si nesten alt av sitcoms som har vært på tv her i norge, men That 70s show har vært en absolutt favoritt! Ohh, husker en av de første episodene jeg så, Kelso var jo klart den beste. Men etter en god del episoder har det gått opp for meg at det er Kitty, Red og Hyde som kanskje er de morsomste... - I'm so excited man! I got this like 4 foot bottle rocket, and gonna like tie it to my arm and light it, and just BLAST into the future! Med en gang Kelso kom tilbake i season 8 ble det liv ja. That 70s show forever 6924402[/snapback] Red og Kelso står høgt i kurs hos meg. Det tok seg verkeleg opp når Kelso kom tilbake i siste episode ja. Det beste med heile episoden var tilbakeblikka på Red sine «foot up your ass». «Eric, you should read my foot's biography entitled, 'My foot's journey to your ass»«Eric, you drilled a hole in my floor. Now I'm my foot's gonna drill a hole in your ass» For ein genial karakter. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 "And you are about to read a book that my foot wrote. It's called on the road to in your ass!" "Hey! There is this car that runs on water man!" Åhh, huff og huff. Så nettopp "The Final Goodbye" Har enda ikke kommet over at det ikke blir flere "historier" om den gjengen lenger. Har liksom fulgt livene til den gjengen i Wisconsin de siste åra. Blir ikke det samme å se episoder om igjen. Hmm, liker that 70s show mimre/bloopers episoder. Må skaffe meg DVD med ekstramateriale Thats it lissm. Sku virkelig ønske jeg fikk se mer av HELE den gjengen. Men showet fikk en fin avslutting, noe det fortjente. Lenke til kommentar
pregra Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Noen som veit når sesong 5 kommer på R2 DVD? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Når jeg så siste episoden av that 70s show på tv for noen dager siden, ble det tomt. Jeg bare satt der, uten mål og mening. Siste episoden, no more 70s. Var så tragisk at jeg ble sittende der stille, sikkert i sånn 20 min. Mamma lurte på hva som feilte meg der jeg satt uten å si et ord. Hadde "spart" siste episoden til å se den på tv. Som zeph sa tidligere: "TV2's ettermiddagssending har aldri vært betre. Malcolm i midten, 70's Show og Friends " Husker den tida. Gikk bevisst inn hver bidige dag for å se showet. Middag og that 70s show. Ohh, man I miss those times. Hmm, tror det er et par episoder midt i serien der jeg ikke har sett enda. YAY! Man kan jo alltids laste ned serien. Har jo gjort det for en stund siden selv. Men se hva jeg fant: That 70s show box set 7 seasons Den skal jeg kjøpe, pluss jeg må få season 8 når den kommer. TV2 skal fortsette showet(sendte faktisk mail til de om at de MÅTTE gjøre det! Kanskje de tok meg i betraktning?), de starta opp igjen sist fredag med første episoden ^^ Skal prøve å få med meg alle episodene atter en gang, hvis jeg mister en på tv, kan jeg jo se den på dataen Btw, noen her som har sett "That 70s show Special"? den var vel etter den 100drede episoden. På slutten når hver skuespiller ramser opp om framtiden til hver sin figur, noen som vet hvilken sang det er? Har sett så å si nesten alt av sitcoms som har vært på tv her i norge, men That 70s show har vært en absolutt favoritt! Ohh, husker en av de første episodene jeg så, Kelso var jo klart den beste. Men etter en god del episoder har det gått opp for meg at det er Kitty, Red og Hyde som kanskje er de morsomste... - I'm so excited man! I got this like 4 foot bottle rocket, and gonna like tie it to my arm and light it, and just BLAST into the future! Med en gang Kelso kom tilbake i season 8 ble det liv ja. That 70s show forever 6924402[/snapback] 60$ + toll/moms for 8 sesonger. Det var skummelt billig. Noen som vet om det er subtitles? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Noen som vet om det er subtitles? 7695310[/snapback] Lurer på det samme, så jeg legger tråden i mine inlegg Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) "And you are about to read a book that my foot wrote. It's called on the road to in your ass!" 6925405[/snapback] Red Forman er genial!! Red: You know, it’s amazing how you always manage to pull the car right up to the garage, but not actually into it. Eric: Yep. Takes a keen eye, and a sure foot. Red: How would you like your keen eye to watch my sure foot kick your smart ass? Denne serien eier... har sett alle sesongene flere ganger Endret 18. januar 2007 av vegkaar Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Angående DVD-ene som er linket til ovenfor er det ikke subtitles på dem og de er ikke originale. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 That '70s show er sykt bra! Red er best! Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 That '70s show eier!! ler meg ihjel hver gang jeg ser det. Fez er morsom Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Uff, husker så godt den episoden der de oppsumererer hvor mange ganger Red har sagt ass til de andre! '70s Show er det beste! Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Uff, husker så godt den episoden der de oppsumererer hvor mange ganger Red har sagt ass til de andre! '70s Show er det beste! 7806173[/snapback] "Remember to take my foot out of your ass when you leave." Beste av dem alle ass Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 That 70s show er den beste serien EVER! Ser på det så ofte jeg kan Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Så noen på i dag eller? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Så noen på i dag eller? 7900138[/snapback] Ser på den når jeg kan.. Idag kunne jeg Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 noen som vet når det kommer på dvd med norsk tekst? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Uff, husker så godt den episoden der de oppsumererer hvor mange ganger Red har sagt ass til de andre! '70s Show er det beste! 7806173[/snapback] Det er så genialt i halloween episoden sesong 1 eller 2, når man får vite hvordan Red fant opp ordet Dumbass "I'm kinda sick of Dan. He's kind of an ass". "He's really dumb to" Lys fra himmelen og engler som synger; "He's a dumbass!" Haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå