Kjekssjokolade Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Kuleste med den serien er at gitaristen i Madrugada har en av rollene. 5317858[/snapback] tenker du på Hyde, eller har han det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Bra underholdning. Men blir litt trøtt av kelso karakteren til tider, antagelig fordi ashton kutcher oppfører seg som en nepeskalle på punk'd. 5874284[/snapback] Joda, det han har gjort i ettertid er ikkje like bra, men That 70's Show var gjennombruddet hans som skodespelar, så eg trekker ikkje hans opptreden i diverse filmar og Punk'd inn i dette geniale programmet. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 serien er kul den, men det merkes at det begynner å bli labert i den nyeste sesongen. Kanskje like bra at serien er ferdig i Mai 5844197[/snapback] Serien har tapt seg etter at Kelso og Eric forsvant. 5845331[/snapback] Absolutt!! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 så på en av episodene denne uka. Det var når Kelso skulle på politiskole eller noe sånt, og så begynte Hyde og Eric å rope "I love you Kelso" "I love you even more" å så kommer Fez sikkelig seriøs "I love you the most!". "Dude we wore kidding" "oh, well so was I, so was I" lo godt av den der Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hehe, var kul den Enda kulere episode idag! Eric nappan på doan.. Men Donna gjorde litt mere ut av det, LOL! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hehe, var kul den Enda kulere episode idag! Eric nappan på doan.. Men Donna gjorde litt mere ut av det, LOL! 5955802[/snapback] Glem ikke at han ble kåt av bikini-bildene av moren til Jackie Genialt! :!: Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hehe, var kul den Enda kulere episode idag! Eric nappan på doan.. Men Donna gjorde litt mere ut av det, LOL! 5955802[/snapback] Glem ikke at han ble kåt av bikini-bildene av moren til Jackie Genialt! :!: 5955932[/snapback] Jepp, Brooke Shields. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Kuleste med den serien er at gitaristen i Madrugada har en av rollene. 5317858[/snapback] tenker du på Hyde, eller har han det? 5874318[/snapback] hvem vet... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jaja. Da var det hele over. Ble litt skuffa over siste episoden. Fine tilbakeblikk, kjekt at alle var med osv, men hadde likt å vist litt mere om de forskjellige.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Enig... Men hele sesong 8 var et eneste stort nedsig da. Det ble helt feil at Eric og Kelso forsvant, og Randy var verken morsom, sjarmerende eller passende i serien. Koser meg heller med første sesong på dvd det var tider. EDIT: GIkk litt fort i svingene der ja:) Endret 22. mai 2006 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Enig... Men hele sesong 8 var et eneste stort nedsig da. Det ble helt feil at Hyde og Kelso forsvant, og Randy var verken morsom, sjarmerende eller passende i serien. Koser meg heller med første sesong på dvd det var tider. 6156309[/snapback] Erik og kelso tenker du på. Hadde ikke gjort noe om de gav seg etter sesong 7. Føler at det ble litt tynt i sesong 8. Erik var jo på sett og vis stammen i serien, og det meste omhandlet jo han, så når han reiste til Afrika, og Kelso til Chicago, så hadde det ikke gjort noe om det var slutten. Over til noe annet: Leste en plass at vi fikk vite den ordentlige identiteten til Fez i siste episode. I følge spoileren var han prins av et eller annet land, men virker som at det blir en uløst gåte.. Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jaja. Da var det hele over. Ble litt skuffa over siste episoden.Fine tilbakeblikk, kjekt at alle var med osv, men hadde likt å vist litt mere om de forskjellige.. 6155580[/snapback] Helt enig. Siste episode nådde absolutt ikke opp til forventningene jeg hadde til den. Ganske synd egentlig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jaja.. Der gikk siste episode av That '70s show på Tv2.. Utrolig synd at det er over. Syns siste episode var ganske dårlig. Enig med dere andre at siste episode ikke levde opp til forventningene, men sånn er det noen ganger.. Dessverre Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Syns den var bra uansett jeg, så gøy å se på alle flashbackene gjennom serien =] "How would you like for my foot to drill a hole in your ass?" Så evig bra Red Forman er =) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Syns ikke serien er så morsom, det hele er alt for forutsigbart - man vet alltid hva enhver av karakterene kommer til å gjøre til enhver tid. Den har likevel sine øyeblikk og Fez er ganske artig. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Må vel bare bryte sammen og tilstå at jeg har skikkelig sansen for den serien her. Dvs frem tilogmed sesong 7. I likhet med veldig mange andre i tråden her så mener også jeg at sesong 8 var mer eller mindre en flopp. Prøvde så godt jeg kunne å se de første episodene og enda et par-tre til men det fenga rett og slett bare ikke mer. Red må være en av dem bedre karakterene i serien i mine øyne. Lenke til kommentar
brd Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Morsomt at Eric og Kelso kom tilbake i siste episode. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 That '70s Show eier. Kraftig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Vurderer å kjøpe de fire første sesongene på DVd fra Play.com og har hørt at de båder sender som gave og at DVD og Cd er tollfritt nå. Stemmer det? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Noen andre som har en favoritt?Jeg digger Fez, i hvert fall stemmen hans. Kelso er jo også en favoritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå