Gå til innhold

That '70s Show

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra underholdning. Men blir litt trøtt av kelso karakteren til tider, antagelig fordi ashton kutcher oppfører seg som en nepeskalle på punk'd.

5874284[/snapback]

Joda, det han har gjort i ettertid er ikkje like bra, men That 70's Show var gjennombruddet hans som skodespelar, så eg trekker ikkje hans opptreden i diverse filmar og Punk'd inn i dette geniale programmet.

Lenke til kommentar
serien er kul den, men det merkes at det begynner å bli labert i den nyeste sesongen. Kanskje like bra at serien er ferdig i Mai

5844197[/snapback]

Serien har tapt seg etter at Kelso og Eric forsvant.

5845331[/snapback]

Absolutt!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

så på en av episodene denne uka.

Det var når Kelso skulle på politiskole eller noe sånt, og så begynte Hyde og Eric å rope

"I love you Kelso"

"I love you even more"

å så kommer Fez sikkelig seriøs

"I love you the most!".

"Dude we wore kidding"

"oh, well so was I, so was I"

lo godt av den der

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-Axby2kEH

Enig... Men hele sesong 8 var et eneste stort nedsig da. Det ble helt feil at Eric og Kelso forsvant, og Randy var verken morsom, sjarmerende eller passende i serien. Koser meg heller med første sesong på dvd :love: det var tider.

EDIT: GIkk litt fort i svingene der ja:)

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Enig... Men hele sesong 8 var et eneste stort nedsig da. Det ble helt feil at Hyde og Kelso forsvant, og Randy var verken morsom, sjarmerende eller passende i serien. Koser meg heller med første sesong på dvd :love: det var tider.

6156309[/snapback]

Erik og kelso tenker du på. :)

Hadde ikke gjort noe om de gav seg etter sesong 7.

Føler at det ble litt tynt i sesong 8. Erik var jo på sett og vis stammen i serien,

og det meste omhandlet jo han, så når han reiste til Afrika, og Kelso til Chicago, så hadde det ikke gjort noe om det var slutten.

Over til noe annet:

Leste en plass at vi fikk vite den ordentlige identiteten til Fez i siste episode.

I følge spoileren var han prins av et eller annet land, men virker som at det blir en uløst gåte..

Lenke til kommentar
Jaja. Da var det hele over. Ble litt skuffa over siste episoden.

Fine tilbakeblikk, kjekt at alle var med osv, men hadde likt å vist litt mere om de forskjellige..

6155580[/snapback]

Helt enig. Siste episode nådde absolutt ikke opp til forventningene jeg hadde til den. Ganske synd egentlig.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Må vel bare bryte sammen og tilstå at jeg har skikkelig sansen for den serien her. Dvs frem tilogmed sesong 7. I likhet med veldig mange andre i tråden her så mener også jeg at sesong 8 var mer eller mindre en flopp. Prøvde så godt jeg kunne å se de første episodene og enda et par-tre til men det fenga rett og slett bare ikke mer.

Red må være en av dem bedre karakterene i serien i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...