Gå til innhold

That '70s Show

Anbefalte innlegg

har tilogmed sesong 7 på pcn .. sett alle sammen før. menne holder på å gå igjennom en gang til..:p digg serie...

har dessvere ikke skaffet sessong 8 enda!! men trur jeg har sett de fleste som har hvert på tvn av den..

That '70s Show er den beste serien ever av den sjangeren .. :p syns den burde gå litt senere på kvelden da..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Digg serie! Ler meg skakk bare jeg ser Fez, for en aksent han har! Utrolig hvordan han klarer det, med den lespinga i tillegg også. Kelso derimot skiller seg ut fra alle ved sin personlighet og dumhet :) Redman ''Red'' er også morsom, sjeller ut Eric stadig ut ved forskjellige anledninger i serien, hehe. Serien er utvilsomt en av de beste i sin sjanger. Det er nok Friends som ligger i toppen for meg.

Red: ''Eric, are you shoure you don't want a cold foot in your ass?'' og Fez, etter at han har bestemt seg om noe for å bli gjort: ''I said, get out!''. Han brukte ''I said...'' ganske mye i flere episoder for et par uker tilbake.

Jeg syns også vi kan prate om episoder vi ser på TV2 for dere som vil, eller? Slik at vi kan le sammen :)

Peace.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Har lest litt om at dette er siste sesong som blir laget.

Som vil si at det bare er 5 episoder igjen i Usa.

Har putta inn det som skjer i den siste episoden i en spoiler.

100% true:

-Topher came back for a preshoot, so he'll be in the episode, but wasnt at the actual shooting

-Ashton came back

-The title is "That 70's Finale"

-It ends as it becomes 1980

-The ending is a huge twist which some will love and some won't like

-There are references to the pilot

Realistic Rumors:

-Jackie and Fez do end up together (we dont know if they kiss) {like 99% true}

-Eric and Donna reunite/figure out relationship... or maybe they decide to be friends. We know its an emotional scene.

-There may be a scene in which the water tower is repainted to say "Michael & Fez"

-Fez's home might be revealed

-There's a possibility theres a dream/trip/30 years later type thing going on

Very far-fetched rumors:

-Kitty dies?!? Probably not true

-Red dies?!?!

-Double wedding ending

-Jackie and Hyde get back together

Jackie and Fez do in fact end up together.

Eric and Donna get back together, heart wrenching scene on top of the car.

Hyde decides to go to New York and start his own life, because he says everything he owns has been given to him and he wants to earn some things. Jackie and Hyde have an heartbreaking scene where she tells him that she wanted to be with him and wanted to be the girl who made him happy but he wouldn't let her in. She tells him that she found someone good and hopes he'll do the same. She starts to cry he holds her and she tells him she is going to miss him and hopes he won't forget her. He tells her he couldn't even if he wanted to. They kiss.

Kelso comes back he hangs out with Fez. He;s sad cause jackie is with Fez. Fez paints over the water tower and tells Kelso he'll aways love him they hug.

red and Kitty fight to get their house back.

At the end they are having an New Years party, the gang is all there.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...