Gå til innhold

That '70s Show


Anbefalte innlegg

That '70s show er den beste serien som er blitt lakt hittill. Har sett alle episodene minst 3 ganger og er en stor fan av serien.

Min favoritt er nok fez å hyde. Fez minner meg om meg selv og hyde er bare rå kul. Alle sesongene er utrolig bra utenom sesong 8 som detter litt av når Kelso (Ashton KUther) og Eric (Topher Grace) slutter. Det som er bra er jo at de kommer tilbake i den siste episoden.

That '70s show er den beste serien ever og jeg anbefaler alle til å se på det:D

 

"I said, Good day, but fez, I SAID GOODAY!""

 

Og til moderatorer, plis la denne tråden være oppe:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Enig der, en av de bedre komedie seriene jeg har sett. Må nok snart se igjennom hele bunka igjen.

9294998[/snapback]

Word!

 

Elsker den serien! Måtte se flere episoder hver dag, for det var så morsomt. Når jeg først satt meg ned å så, måtte jeg bare se 10-12 episoder i samme sleng.

Lenke til kommentar
Endelig har serien begynnt på nytt igjen på tv2 med sesong 1. :) Sesong 8 var ikkje så morsom siden Kelso og Eric ikkje var der, og eg likte heller ikkje så godt han der Randy.

9340193[/snapback]

Veldig enig, det ble ikke det samme showet uten Kelso! Jeg bare ELSKER sesong 1-7, hele gruppa er bare helt genial på sin egen måte.. Min favoritt er jo Fez, ingen over, ingen ved siden av!

Noen ganger liker jeg ikke Donna men det får så være.. Har så lyst og kjøpe sesongene men de er alltid så dyre!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...