vivastar Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hei! jeg har et lite problem med PC'n jeg sitter på nå! da jeg prøver å starte maskinen så vil ikke "explorer.exe" starte opp sånn at skriveborde og alt det der kommer opp! det eneste som kommer opp er bakgrunnsbilde mitt, jeg har prøvd å starte opp explorer.exe manuelt men det går ikke! har prøvd å starte maskinen i sikkermodus å prøvd å gjennopprette innstillinger fra tidligere tidspunkt, men det går ikke da gjennopprettings funksjonen krever at explorer.exe er igang! hva kan være galt? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Tror du evnt. kan prøve å reparere Windows via gjenopretningen på XP cden. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Tror du evnt. kan prøve å reparere Windows via gjenopretningen på XP cden. 5308144[/snapback] har ikke cd! Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 ingen som vet?? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 jeg har prøvd å starte opp explorer.exe manuelt 5308115[/snapback] Skrev du bare explorrer.exe eller skrev du hele stien?!? Hvis explorer ikke starter prøv å skrive hele stien, så kanskje den kommer. c:/windows/explorer.exe Kan funke, men ingen garantier Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 jeg har prøvd å starte opp explorer.exe manuelt 5308115[/snapback] Skrev du bare explorrer.exe eller skrev du hele stien?!? Hvis explorer ikke starter prøv å skrive hele stien, så kanskje den kommer. c:/windows/explorer.exe Kan funke, men ingen garantier 5310561[/snapback] jeg skrev bare explorer.exe, men jeg så i oppgavebehandlingen at explorer.exe startet men den var i oppgavebehandlingen i kanskje 3 sekunder så forsvinner den! skjønner ikke helt hva som kan være galt... korrupt explorer.exe fil kanskje kan jeg laste ned explorer.exe fila noen plass?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå