Gå til innhold

Netcom Connect 3G UMTS


Anbefalte innlegg

Jeg har en windows xp home maskin som har alle nyeste fiks installer på en dell inspirion 6000 bærbar. Jeg får ikke 3G kortet midt til å fungere. Det fungerer derimot på en anne bærbar med xp pro. Jeg installerer GlobeTrotter Mobility Manager. Deretter inn med 3G kortet. Alt virker OK. Når jeg klikker koble til får jeg et popup vindu som sier "Manuelt oppsatt samtale eller fjernsamtale" "Telefonnr*99***1#" Jeg klikker OK. Deretter får jeg feilmelding om Protokollfeil [Punkt-til-punkt Protokoll] ukjent årsak.

Jeg prøvd å reinstallere hele dritten x antall ganger. Avinstallert brannmurer, andre modemdrivere, blåtann drivere ja you name it! Samme feilen hver gang. Er det noen løsning på dette? Ser ut som det er noe som forstyrrer, den *99***1# skal vel ikke komme?

Det som er helt håpløst er at når jeg avinstallerer Netcom software og deretter reinstallerer kommer mine gamle tilkoblinger opp i programvaren. Selv om jeg sletter filene fysisk etterpå. Virker nesten som noe er installert i registeret?

 

Hjelp sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...