Olum Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ingenting slår en fersk trolliburger. 9557171[/snapback] Trolli sine godteri er veldig gode de også. Og selvfølgelig Haribo Mix. Bare så synd at det er grusomt lite for pengene. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Tyrkisk peber er nammenam ;o Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Tyrkisk pepper spiste jeg meg litt smålei på for noen måneder sida Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Trolli sine godteri er veldig gode de også. Og selvfølgelig Haribo Mix. Bare så synd at det er grusomt lite for pengene. Og det er ikke Trolli ? 15 kroner for en 1 smågodt.. Men godt er det! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sjokolade og potetgull, aller helst kombinert i Smash! Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Stratos med nøtter og Lion, ellers så er de rød og svarte peace tegnene fra candy king (tror det er de som har dem) utrolig digge Edit: Peace tegn var det visst , ikke smilefjes! 5308420[/snapback] Yopes, de Peace Tegnene er seriøst digge, akkurat som: Stratos Twix Lion Milky Way Ahlgrens Biler M Porøs Melkesjokolade(Freia) De der svarte og oransje krokodillene i løsvekt med mykt skum under Sourcream & Onion Chips Pringles Saltstenger Maryland Cookies Mokkabønner Toblerone + masse saker jeg ikke husker/gidder å skrive nå . PS: Jeg spiser dog ekstremt lite godteri, har vel nesten ikke spist noe den siste måneden og det skal jeg fortsette med(for så dårlig hud av det + det slår ikke bra ut når man trener ). Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Har en svak side for potetgull jeg da, her er favorittene: Sørlandschips Havsalt Sørlandschips Creme Fraiche Etter disse kommer Maarud Sourcream and onion, og Maarud Dill (kjøpes i Sverige) OLW Classic dillchips er også nydelig! Endret 24. september 2007 av Menkromsen Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Sørlandschips Paprika Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Av de forskjellige chipsmerkene er det Sørlands Chips som er best. Her får man en sprø chips med mye smak og høy kvalitet. Flere forskjellige gode smaker. I det hele tatt en utrolig god chips. Overlegen alle andre! Lenke til kommentar
Triela Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 All sjokolade. Eventyrsjokolade og den nonstop-melkesjokoladen til Freja er dritgodt. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 For min del ville jeg stilt spørsmålet slik: "Hva er det jeg ikke liker?". Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Så lenge det ikke er svart godteri (lakris, salmiakdrops etc) eller sånn Bassets konfekt eter jeg stort sett det meste av godteri gitt Lenke til kommentar
runela Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Får aldri nok av rosa vingumi puter og hvit sjokolade og ikke minst salte padder Men det beste som finnes av godteri er det de har i danmarks fra Toms! Tom's karameller slike: NAMNAMNAM Endret 25. september 2007 av Zx45 Lenke til kommentar
baby_jane Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Sure måner, sure ansikter, sure føtter og sure belter. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det meste som er surt! Lenke til kommentar
Fylgje Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hva man liker best kommer og går i faser for min del... Akkurat nå, så er det jeg har lyst på mest is... Is med non-stop og peanøtter. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Et innlegg kun bestående av en smiley (+ quote) ble slettet. Slike innlegg regnes som spam og bryter med retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå