NextGenTel-bruker Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hei! http://www.pez8.com/tiala/productDetail/-/...dept=0&sku=2666 de sier at det er 1 exposed 3.5 bay og 4 hidden. Jeg forstår ikke hva det betyr. Alt jeg ønsker er å sette inn 4 harddisker inni den. Er det mulig? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Den som er "exposed" er den som er synlig fra forsiden, altså den til floppyen. De andre er interne brønner som du kan bruke til harddisker. Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Når det står at det er 1 en exposed, vil det si at det er en plass som er tiljengelig utenifra, til for eksempel en diskettstasjon. 4 hidden vil si at de er plassert på innsiden av kabinettet så man ikke kommer til dem uten å ta av deksler, til for eksempel harddisker. Ja, her er det plass til å ha 4 harddisker, men det kommer an på hovedkortet ditt om det har nok porter til å koble dem til. Håper dette var opplysende btw: sjekk tidspunktet du posta Endret 18. desember 2005 av gran3 Lenke til kommentar
NextGenTel-bruker Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 ok jeg forstod det nå! takk til gran3 og Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå