delling81 Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Sliter med dette oppdraget. (nr Har funnet dama som jeg skal skyte, hun er i nest øverste etg. Men sliter med å komme inn til direktøren i øverste. Noen som kan gi meg et hint? døren er låst, men er det en annen vei inn? Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Ingen andre veier inn. Hvor pleier man å ha nøkler til dørene i ett hotel? Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg vet det! Jeg vet det! I resepsjonen Lenke til kommentar
delling81 Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Det er faktisk en annen mulighet også :smile: Hvis du knerter fyren i øverste etg, kommer direktøren løpende.. men Takk for hjelpen. Må spiller mer nå Sinnsykt bra spill Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 heh, utrolig fett ja. Men litt mange bugs som forstyrrer opplevelsen. Er på mission 19 eller noe nå :wink: Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 hvilke bugs? Kan ikke si at jeg har merket så mange enda. Er forbi brettet med låven. god stemning på det brettet. Skal helt klart spille det flere ganger for å se om det er andre måter å løse oppdragene på Bedre å være rik og frisk enn fattig og syk Lenke til kommentar
SupermannLars Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Last ned patchen! Da tror jeg drittmange bøggs forsvinner. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 heh, utrolig fett ja. Men litt mange bugs som forstyrrer opplevelsen. Er på mission 19 eller noe nå :wink: Bugs???? kan ikke si at jeg har opplevd noen bugs har klart det ut 2 ganger og jeg har ikke hatt noen problemer!!! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Last ned patchen! Da tror jeg drittmange bøggs forsvinner. Det er over et år siden de hadde problemer. TROR du de fremdeles står fast? Endret 7. januar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 tja har bare hatt et lydproblem som ble fikset da jeg tok på AA(anti aliasing) lagget litt da..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå