panikk! Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Monterte en Volcano 7+ forrige uke med standard kjølepasta,nå har jeg artic silver 3 og problemer med å fjerne Vc7+. Den sitter så utrolig godt fast i dataen min!!!!! Hjelp! Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Vet ikke hvordan du kan fjærne den men ble nysjerrig.. Hvorfor skal du fjerne den? Lurte på å kjøpe en slik til min 2100+. Kjøler den ikke godt nok? Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Funker som en drøm! På lav har jeg en temp på 39-40 idle og på høy (bråker noe sinnsykt) holder den seg under 39C... Avhengig av romtemp... Men den sitter som sagt meget godt og er litt nervøs for å skade cpuen min... Så trenger litt ekspert råd for å fjerne den... _________________ AMD XP 2000+ MSI KT3Ultra2 Deluxe Nanya 2x256 2700 DDR Western Digital Caviar 80Gb Dragon Midi Tower !blue! Volcano 7+ & 4 Enermax kv. Plextor 24x + Toshiba Sd-m1502 [ Denne Melding var redigert av: panikk! på 2002-09-05 02:09 ] Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Du må nok bruke en skrutrekker og plassere den i festemekanismen til socketen... dytt skrurekkeren ned så du får hektet den fra "ørene".. Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Har prøvd det men den løsner ikke... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Pass på å ha kjørt maskina en stund før du gjør dette, så eksisterende goop er fin og myk å jobbe med... Hvis ikke virker den som lim. -KJ Lenke til kommentar
Templar Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 hehe.. det er lett at fjerne den med skrujern.. Ta et flatt skrujern og bruk det på holderen, liten hakk spesialt til skrujern. Trykk gott på og spenn litt fra sokkelen. Hilsen, Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Du nå være svært forsiktig når du fjerner den for å ikke skade CPUen. Jeg og en kompis klarte å breste en Duron 1,3 GHz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå