John Kr Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Har forsøkt å søkt i forumet på om jeg fant noen innlegg om EIZO sin nye LCD monitor (S1910), men fant ingen treff. Er det noen av dere som har denne skjermen som kan komme med noen enkle ord om deres erfaringer. Denne skjermen ser ut til å passe mitt behov og prisen er heller ikke så dyr ( kr. 4795,- hos Komplet). Alle erfaringer mottaes med takk. Endret 18. desember 2005 av John Kr Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg har også lyst på mer info om den. Bumpalompabuppetiduuu. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Review - http://www.prad.de/en/monitore/review_eizo_s1910-k.html Lenke til kommentar
Barrabas Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Har forsøkt å søkt i forumet på om jeg fant noen innlegg om EIZO sin nye LCD monitor (S1910), men fant ingen treff. Er det noen av dere som har denne skjermen som kan komme med noen enkle ord om deres erfaringer. Denne skjermen ser ut til å passe mitt behov og prisen er heller ikke så dyr ( kr. 4795,- hos Komplet). Alle erfaringer mottaes med takk. 5307545[/snapback] Litt OT, men i denne prisklassen ber jeg deg vurdere Samsung 970P, Eizo mener jeg å huske at inneholder en litt eldre VA panel med lavere overdrive peak spenning. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Kilde ang. eldre panel? Om panelet er et annet, så er ikke det det eneste man bør se på heller... Lenke til kommentar
Barrabas Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Kilde ang. eldre panel? Om panelet er et annet, så er ikke det det eneste man bør se på heller... 5320167[/snapback] Den inneholder et eldre samsung panel, ikke at det gjør så mye nødvendigvis, men utviklingen går fremover og prismessig er det jo ikke noe å hente heller. Jeg har i allefall blitt veldig interessert i samsung 970p. Link hvor det står litt om dette. Der kan du også finne testen av Eizo L778 som har samme panel som s1910 http://www.prad.de/en/monitore/review_eizo_s1910-k.html (også oppgitt tidligere i tråden) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ja, jeg så den opprinnelige nyheten om skjermen (970p), og jeg må innrømme at den så fiks ut. Jeg skulle gjerne likt å sett en skikkelig test av den med litt sammenligninger i mot s1910. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå