John Keats Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 I går i guildchatten linka dene ene magen et legendary som het: Thunderfury, blessed blade of the Windseeker of Arcane Wrath. Dette var akurat som thunderfury men den hadde +53 Arcane Spell Damage. :s noen som vet hva dette er for noe ubalanserte hunter-greier? Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 I går i guildchatten linka dene ene magen et legendary som het: Thunderfury, blessed blade of the Windseeker of Arcane Wrath.Dette var akurat som thunderfury men den hadde +53 Arcane Spell Damage. :s noen som vet hva dette er for noe ubalanserte hunter-greier? 5307434[/snapback] Bilder sier alt... Tok du noen screenshots? Syntes dette virka litt usansynlig, hvis du ikke spillte på en private server da. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Enig med hallyboy, enten privat server eller så tror jeg ikke før jeg får se det. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Jeg hadde en slik bug engang. Jeg holdt først musa over en green lens of stamina, deretter over en eye of flame. Da var linken bugga, slik at den het Eye of flame of stamina, med +20 ekstra stamina. Dette var bare visuelt. Eye of flame var den samme. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Nå fannt jeg ut hvorfor itemen var slik den var. Han ene hadde laget den på privat-server og lagra den med en addon sånn at han kunne linke den på vanlige servere. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Har sett Thunderfury. Det var en rogue som hadde den, lurer på om han critta Var ikke privat server heller... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 har sett noe avdet samme selv, bare at da het det "[]" ogvar et item. frustrende. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Var i BG i går, mot 2 rogues, begge dual wieldet Thunderfury og Chromatically tempered sword =( jeg ble rivd i filler. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Var i BG i går, mot 2 rogues, begge dual wieldet Thunderfury og Chromatically tempered sword =( jeg ble rivd i filler. 5309313[/snapback] Holy shit, det kan jeg tru Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Var i BG i går, mot 2 rogues, begge dual wieldet Thunderfury og Chromatically tempered sword =( jeg ble rivd i filler. 5309313[/snapback] Trur eg var i den samme BG'en :S Faen det var imba.. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Det er ikke mulig å bruke lootlink fra private til vanlig server (kan ikke engang bruke den crossservers) Var nok en bug han brukte (jeg var der og så den selv :>) De linka den gamle essence of firelord som dropped før de patcha den bort.. [Essence of the Firelord DEPRACATED] Requires level 100 Quest item Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Det er ikke mulig å bruke lootlink fra private til vanlig server (kan ikke engang bruke den crossservers) Var nok en bug han brukte (jeg var der og så den selv :>) Det er mulig å gjøre om koden i LL da Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 LL kan ikke linke noe som ikke finnes i spillet, så enten er det en bug eller så finnes faktisk denne versjonen av sverdet som en kode og kan hentes frem. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Noen som vet hvordan man henter fram et våpen på den måten? Jeg vet at det ha noe med: /script itemid="" Men hvordan får jeg dette til å virke? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Om du prøver å hente fram en item som ikke finnes på serveren, kræsjer klienten din enkelt og greit. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Har nå funnet bilder av dette itemet samt et annet. En i klassen sendte meg screen når det ble linka i hans guildchat. Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Guild Tabard of striking ønsker jeg meg. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Har nå funnet bilder av dette itemet samt et annet. En i klassen sendte meg screen når det ble linka i hans guildchat. OffTopic: Yay, bilde fra Balnazzar! Kjenner igjen flere av nickene der, bl.a. Fastfood ^^ Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg så no clothlegs som dropper i Siithus med Rockbiter 3 Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 De har vært der lenge, og er der fortsatt. Hvordan det er mulig å få rockbiter 3 på et par bukser er et mysterium for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå