xvis Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Jeg planlegger å sette opp en stuepc med Windows MCE og ønsker å få dette til å fungere sammen med annet utstyr som surroundanlegg (stereo/tv/dvd etc) med EN fjernkontroll. Har sett på en fjernkontroll fra Logitech. Den er dyr, men den ser ut som om den har det som skal til for å dekke behovet. Skulle dog ønsket at den hadde RF-sender også slik at jeg evt kunne pakke pc'en bort i et annet rom. Noen som har erfaringer med denne eller tilsvarende fjernkontroller fra Logitech? Om noen har andre forslag til fjernkontroller, så er jeg mer enn lydhør!! En ting jeg fant når jeg sjekket opp dette med fjernkontroll og MCE, var at noen påstod at MCE fungerer bare mot Microsofts egne IR-mottagere som fåes bundlet bla med MS egen fjernkontroll for MCE. Skulle likt å få det bekreftet/avkreftet. Ser ikke ut som om Logitech sendere har med mottagere. Om det ikke er nødvending med MS's IR-mottager, er det noen andre alternativer som er rimligere enn at jeg må ha både MS's (for mottageren) og Logitechs fjernkontroll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå