Spragleknas Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Skal være - og =, ja (evt vol+/- mediaknapper). Du kan velge dette selv: Lenke til kommentar
tommyt Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hei Er det mulig å legge til filminformasjon (fra IMDB) etter mappenavnet isteden for filnavnet? Har alt organisert i mapper, men filnavnene er fullstendig kaos. Finnes det eventuelt en plugin som fikser saken? På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Skjønner ikke hva du mener, men for enkel org. av film er MovingPictures helt genialt spør du meg. Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Går ut fra at han f.eks. har det slik: \\filserver\movies\Lord of the Rings - Return og the King\lotrrotk.x264.axxo.avi Men kunne du fortalt litt om hvilke større forandringer som kommer i 1.0.1 og 1.0.2? Tenker ikke på små fikser, men på større forbedringer. Mener f.eks. å ha lest noe om at automatisk frekvensbytte skal implementeres i 1.0.1 stemmer dette? Endret 23. mars 2009 av zicoz Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tenkte jeg skulle oppdatere mediaportal nå, legge inn plugins, skins osv på nytt. Jeg ønsker da å slippe å søke inn kanaler på nytt, sette opp epg og andre innstillinger, så lurer da på hvilke filer jeg må ta backup av og legge tilbake etter en oppdatering for å slippe unna dette. Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ville utsatt denne reinstallasjonen noen dager til 1.0.1 er lansert. TV-Server er 92% fullført og MediaPortal 95%, og vil nok være verdt å vente på. Har selv installert opp en harddisk som nå er klar for MP og codecer. For å ta backup av WebEPG instillingene tror jeg det er denne mappa: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Team MediaPortal\MediaPortal\WebEPG For selve kanalene så er det vel en export-funksjon. Ett annet alternativ er vel BackupSettings Lenke til kommentar
tommyt Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Går ut fra at han f.eks. har det slik: \\filserver\movies\Lord of the Rings - Return og the King\lotrrotk.x264.axxo.avi Beklager hvis jeg var utydelig, men det er slik du skriver som var min opprinnelige mening. Håper noen kan svare på spørmålet mitt: Er det mulig å legge til filminformasjon (fra IMDB) etter mappenavnet isteden for filnavnet? Endret 24. mars 2009 av tommyt Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Tror desverre ikke det er mulig, men f.eks. Moving Pictures kan hente informasjonen om det ligger ei .nfo-fil i mappa hvor imdb-linken er den første URLen i dokumentet. Da skal du automatisk få 100% rett informasjon. Men jeg mener at det skal finnes programmer som kan gi filene dine bedre namn, jeg bruker ett til TV-seriene mine, men mener å ha sett noe lignende for filmer, men husker ikke helt hvor. Endret 24. mars 2009 av zicoz Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har et lite problem med tv-series pluginet ettre jeg oppdaterte det. Nå henter den ikke ned navnet på episodene, men episoden får navn hentet ut i fra filnavnet. Var ikke slik tidligere, og lurer på om noen vet hva som gjør at det er slik nå. Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 thetvdb.com var nede i går, ihvertfall fikk ikke jeg kontak med TVrenamer, så er mulig det var problemet ditt. Har du prøvd igjen i dag? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dessverre ikke noe forskjell på tvseriene. Den klarer rett og slett ikke å hente ned ny info om seriene etter jeg oppdaterte pluginet. Får vente på ny versjon av MP, så legge inn alt på nytt da og håpe det virker da:) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ser ut til at problemet jeg har kom sammen med skinet streamed mp. Noen andre som har opplevd samme problem som jeg har beskrevet over? Lenke til kommentar
krimol Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har den nye oppdateringen kommeT? om den har kommet kan noen sende meg direktelink? Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Nei, vet ikke helt hva som skjer, men de har "slitt" med de samme bugsa en stund nå virker det som. edit: Da ser det ut som om det har skjedd noe: TV-Server på 100% http://mantis.team-mediaportal.com/roadmap...hp?project_id=3 Mediaportal har fortsatt tre åpne bugs: http://mantis.team-mediaportal.com/roadmap...hp?project_id=1 Nå håper jeg bare at det blir ferdig slik at jeg får satt opp nettverket før påska setter inn Endret 6. april 2009 av zicoz Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hva er den store forskjellen på å bruke My Videos iforhold til Moving Pictures? Bruker My videos nå, og er egentlig fornøyd med måten den henter info om filmene på, og måten de blir vist på. Eneste er at den er veldig pirkete på filnavnet når man importerer filmene til databasen. Gir Moving pictures noen store fordeler? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Moving Pictures sluker det meste av filmnavn, samt laster ned fanart etc Les mer: http://code.google.com/p/moving-pictures/ *Anbefales* Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Etter å ha lagt inn nytt skin i mediaportal får jeg opp en del "iconer" på tvkanalene under epg. Jeg vil gjerne få dette på alle kanalene, så lurer på om der ligger noen ferdige iconer ute som kan brukes, og hvordan jeg får disse inn i mediaportal. Noen som vet status på neste versjon av mediaportal? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Moving Pictures sluker det meste av filmnavn, samt laster ned fanart etc Les mer: http://code.google.com/p/moving-pictures/ *Anbefales* La inn moving pictures i natt. Totalt overlegent My videos. Raskere, bedre oversikt, treffer bedre på filnavnene. Veldig fornøyd Lenke til kommentar
ronilse Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Etter å ha lagt inn nytt skin i mediaportal får jeg opp en del "iconer" på tvkanalene under epg. Jeg vil gjerne få dette på alle kanalene, så lurer på om der ligger noen ferdige iconer ute som kan brukes, og hvordan jeg får disse inn i mediaportal. Det ligger en veldig bra ikon pakke her på MediaPortal forumet. Noen som vet status på neste versjon av mediaportal? Ja Roy Endret 8. april 2009 av ronilse Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Takker for logoene:) Skal teste det ut nå, så får jeg se om det blir så bra som jeg håper:) Noen som vet om noen skin ala streamedMP? Synes det ser utrolig bra ut, og samtidig så legger det inn moving pitcures og tvseries plugin under instalasjonen, så enklere kan det jo ikke bli:) Eneste jeg ikke liker her er musikkdelen, så om noen vet om et bra skin så skrik ut, evnetuelt et tillegg som gjør musikkdelen bedre:) Finnes der forresten et plugin til spotify? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå