Spragleknas Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Fint om du laster oppp loggene dine. Bruk MP logs collector. Du finner den i Start-menyen. Lenke til kommentar
Neonlight Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Sikkert litt off topic, men har noen her testet MeediOS ? Det skal være gratis. http://www.meedios.com/ ser like bra ut som media portal, og har et tonn med plugins. Lenke til kommentar
KVK Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 MeediOS er såvidt jeg vet ett stykke unna å være ferdig utviklet, Meedio derimot er fullt brukbart, men siden selve Meedio ikke har vert utviklet på flere år (siden Yahoo kjøpte koden). De har derimot fortsatt utviklingen av plug-ins, og selv om deler av programmet er genialt (som f.eks. det at man kan sette det opp slik at man f.eks. åpner index.bdmv filer direkte i TMT) så har det sine mangler målt opp mot MediaPortal spesiellt når det kommer til brukervennlighet på oppsettingen. Lenke til kommentar
KVK Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er det foresten noen som kan fortelle meg hva som er den beste løsningen når det kommer til det å ha to TV-kort men bare ett har CAM? Jeg har en TV-server med 2 stk TV-kort, men bare ett av de har CAM. Det andre er dermed begrenset til NRK-kanalene. (planen er å sette opp cardsharing på ett senere tidspunkt) Det jeg ønsker er at det kortet uten CAM tar seg av alle forespørsler rundt NRK kanalene, mens det med CAM tar seg av de andre. Jeg har en liten anelse om at det har noe å gjøre med TV-channels -> TV Mapping, men hvordan bør det settes opp? Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hei Noen som vet når MediaPortal 1.0.1 blir sluppet? Det står jo 15 mars på sidene til MediaPortall, men jeg finner det ikke til nedlasting... -Kjell Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Hei! Den er ikke ferdig/klar, er jeg redd. Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Har dere noen ide om det er lenge til den blir ferdig? Jeg venter i spenning på hva som er forbedret denne gangen... (og om noen av problemene mine forsvinner ) -Kjell Endret 15. mars 2009 av kjeb Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Den er nok utsatt je. Kan ikke gi noen dato, men sjekk mantis for å følge med på utviklingen. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Tror dere dette kortet fungerer hos meg, det eneste jeg vet er at det kommer en kabel ut fra veggen. men jeg har skjekka litt ut mp men når jeg skal se filmer fra hden min så går det ikke, virker som den bare finner cdrommene, noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Du må legge til mappene med filmer i. Eller såm må du forklare bedre hva du mener Sjekk Wiki-en, btw: http://www.team-mediaportal.com/manual/Med...al_Manual_Index Og det kortet anbeflaer jeg ikke Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Kan du anbefale et kort i 500 kroners klassen med kompositt eeller s-video utgang? Jeg har valgt hvilken mappe jeg har filmene i og når jeg skal velge film inne på video, kommer det bare opp cd og dvd men ikke den mappen jeg har valgt Har satt playlist folder til H:\Filmer men den kommer ikke opp på videos. Endret 18. mars 2009 av Dole-Duck Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Kan du anbefale et kort i 500 kroners klassen med kompositt eeller s-video utgang? Du mener INNgang? 1. Ikke bruk kompositt 2. Anb. kort: Hauppauge PVR150. Ænsker du og DVB-T bør du a) helst kjøpe eget DVB-T kort b) kjøpe HVR-1300, da den har maskinvareenkoding Ang filmer: Tror ikke du kan ha sett nøue på manuaøen (;-)), men gjør det enkelt (om det er filmer - og ikke hjemmesnekra videoer du skal se): Bruk Moving Pictures Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 nå funker ikke mp heller, får bare feilmeldinger. EventType : clr20r3 P1 : mediaportal.exe P2 : 1.0.0.29833 P3 : 494e6202 P4 : tvplugin P5 : 1.0.0.29886 P6 : 494e626d P7 : 202 P8 : 7 P9 : system.nullreferenceexception Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Etter at du gjorde hva? Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 etter jeg innstalerte moving pictures, men du har vel ikke noen billigere kort å anbefale, det trenger ikke å være med innganger Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Ikke kjøp et billig SW kort, da får du bare problemer med analogt TV. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Da ble det enkel .rar support i MediaPortal og! Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hva er fordelen med å legge videoer inn i .rar - formatet? Lenke til kommentar
karakas Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hva er keyboard-snarvegen for å heve/senke volumet for MediaPortal? Jeg fant denne, men hverken '-' ved shift-knappen eller '-' på numpad ser ut til å virke, og norske tastatur har jo heller ikke en egen '='-knapp. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Hva er fordelen med å legge videoer inn i .rar - formatet? Ingen - annet en at man slipper å pakke dem ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå