Tafsen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Canal Digital dukka verken opp under den analoge eller DVB-T Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Eh... CD sender ikke over DVB-T eller analogt :S Endret 7. februar 2009 av Spragleknas Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Har du kabel eller parabol foresten? Denne fila er for kabel, vet ikke hvordan det er for parabol. Og CD sender da fortsatt analogt på kabel Spragleknas. Endret 8. februar 2009 av zicoz Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Analog kabel, ja.... Endret 8. februar 2009 av Spragleknas Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Må ikke skremme meg slik, trudde det var no alvorlig feil med kabelannlegget til bruttern jeg nå Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Eg har kabel, men den fila har dvbc ending. Må eg legge den inn ein anna plass for å få den inn på den analoge lista? Eg får berre opp land der. Ingen ting på C, eller som underkattegori på norge. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Hva slags kort har du egentlig? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hauppauge WinTV HVR-1200 Det rare er at eg fikk inn kanaler på M$ MCE menst eg holdt på å oppdatere driverane. Men etter at eg restarta maskina då so fikk eg det ikkje tilbake, so eg veit at eg kan få inn kanala. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Mulig jeg roter litt nå, men: Canal Digital sender følgende: Analog kabel -> Kun via BBL etc.? DVB-S --> Satellitt DVB-C --> Kabel Kortet du har kan ta imot følgende: Analog - kabel eller via bakkenettet (det gamle som dør ut) DVB-T - Det "nye" bakkenettet (NTV/RiksTV) Du vil med andre ord ikke få inn digital kabel med det kortet - kun analog kabel. Den analoge delen av kortet er har ikke HW enkoding, og er derfor PITA å sette opp, samtidig som det spiser CPU. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 No har eg rikeleg med CPU kraft, so det skal ikkje være noko problem. So lenge eg får den analoge delen opp å gå so er eg fornøygd Lenke til kommentar
ronilse Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 No har eg rikeleg med CPU kraft, so det skal ikkje være noko problem. So lenge eg får den analoge delen opp å gå so er eg fornøygd Hei, Legg ved tv.log (evt alle loggene ved hjelp av MediaPortal Logs Collector), kjenner ikke til kortet men tv.log skulle kunne fortelle hva som går galt i graph bygging. Roy Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Installerte MediaPortal 1.0 i går. Satte det i gang og så at skinet hadde blitt byttet ut. I et forsøk på å hente inn nytt skin, mislyktes jeg. Virker som den ikke godtar eldre skins. Noen som vet om skins i 4:3 format for den nye MediaPortal 1.0 ? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) PureVision, men da må du ha SVN også: http://www.team-mediaportal.com/files/Down.../PureVision2.2/ Endret 21. februar 2009 av Spragleknas Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 evt B3Retro: http://www.team-mediaportal.com/files/Down...4:3/Blue3Retro/ Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Takk for den siste lenken. Nå blir det MP konfigurering på meg Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Denne klan være noe: http://www.team-mediaportal.com/files/Down...tionofMPSPSkin/ Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Takk for den siste lenken. Nå blir det MP konfigurering på meg Enda bedre: http://forum.team-mediaportal.com/skins-50...ed-1-0-a-55261/ Lenke til kommentar
krimol Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hei:) Jeg lurer på om noen har en løsning til et lite problem jeg har. Jeg har fyllt opp to harddisker der begge er på 200 gb hver. Så Når jeg ska se alle filmene mine på Mediaportal må jeg inn på Mine filmer, deretter må jeg velge hvilke mappe jeg må i og slik vil jeg ikke ha det. Jeg vil at alle filmene skal vises i samme liste, slik jeg slepper å bytte mappe. noen som vet et triks? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Bruk database. . Gjerne vha Moving Pictures pluginen (enklest) "Share view" er ikke noe gøy uansett Endret 1. mars 2009 av Spragleknas Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har et problem med MP. Kjører nå Ver1.0 tidligere 1.0 RC4 med samme resultat. Unsett filformat blir skjermen svart når jeg skal se på video/tv. Bildet kommer som regel opp et kort sekund før skjermen blir svart. Dette gjelder unsett om det er fullskjerm eller i de to mindre "vinduene", dvs da blir bare vinduene svarte, aldri menyen. Trykker jeg pause kommer bildet opp. Problemet har vært litt on/off og som regel har det løst seg etter litt fikling uten at jeg har klart å finne ut hva som løste problemet. Mest sannsynlig var løsningen x antall restart uten at endringer i innstillinger gjorde noe. Denn gangen har det låst seg helt. Jeg har: Oppgradert MP Oppdatert skjermdrivere (ATI HD2600 Pro) testet div dekodere og andre innstillinger. avinnstallert div. decodere. (har hele tiden brukt default MPV/MPA) Kjøres på WindowsXP SP3 mot en Pana 42" Plasma HD skjerm Det er IKKE et problem med TS streem. Gamle som nye opptak blir svarte. Tips mottaes med takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå