Gå til innhold

Den store Mediaportal-tråden - 1.2.3 sluppet 13.04.2012


Spragleknas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(Blir vel til at jeg prøver meg på MP2 når det lanseres)

Don't hold you breath ;)

Se roeadmap via http://forum.team-mediaportal.com/general-...planning-32737/

 

Ligger litt etter, ja. Tror ting skjer mye raskere når vi har fått ut MP1 (final).

 

I won't. :p MP1 var rimelig crap i grunn, med tanke på at det uten grunn slutta å funke. Klarer meg utmerket med min Mac Mini inntil videre. :)

Lenke til kommentar

Jeg har litt problemer med den, føler at jeg ikke får brukt alle funksjoner som Mediaportal tilbyr med den fjernkontrollen. Og et annet problem er at når jeg justerer lyden/lyden styres på tvn) via Harmony, ås reagerer også Mediaportal. Trykker jeg feks på mer volum, så stiger volumet på tvn(noe som er bra) men mediaportal begynner også å spole tilbake i filmen(noe som ikke er bra). Justerer jeg volumet ned, så setter tvn ned lyden, men mediaportal flekker opp en meny, noe som er dritt. Må da trykke en gang til på volum ned for at menyen skal gå bort.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått ett lite problem.

 

når jeg kjører webepg.exe så skjer det ingen verdens ting. Tidligere så starten da å lage ny fil, men nå skjer altså ingenting.

 

I tillegg er jeg møkk lei av at mediaportal ikke klarer å lege til mine dvd-imager automatisk, så finnes der ett tillegg som lar meg administrere filmdatabasen min i ett annet program, for så å importere dette til mediaportal?

 

På denne måten slipper jeg at databasen blir slettet og jeg har konstant filmene mine oppdatert.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke epg lengre. Dvs, jeg har ut i dag, men ingen dager videre.

 

Noen som har noe tips til hva jeg kan ha gjort gale her?

 

Alt er som tidligere med hensyn til innstillinger, så synes det er rart at ikke webepg vil virke nå.

 

Edit: Nå lager den ny fil med epg, men bare for en dag selv om jeg har valgt at den skal lages for 14 dager. For cartoon network går den som normalt, men ikke noen av de andre kanalene.

 

Noen andre som har problemer med at epg ikke går lengre enn ett par dager framover?

 

Oppgitt....

Endret av svortevik
Lenke til kommentar
Jeg får ikke epg lengre. Dvs, jeg har ut i dag, men ingen dager videre.

 

Noen som har noe tips til hva jeg kan ha gjort gale her?

 

Alt er som tidligere med hensyn til innstillinger, så synes det er rart at ikke webepg vil virke nå.

 

Edit: Nå lager den ny fil med epg, men bare for en dag selv om jeg har valgt at den skal lages for 14 dager. For cartoon network går den som normalt, men ikke noen av de andre kanalene.

 

Noen andre som har problemer med at epg ikke går lengre enn ett par dager framover?

 

Oppgitt....

Har samme problem jeg også. jeg bruker forsåvidt Analogt kabel-tv. Bruker XMLTV plugins lagt inn innstillinger valgt tiktig mappe for tvguide.xml filbane osv.. Ja! Jeg har sett guiden som er her på formet, men det hjelper meg ingenting.

Noen andre som har fått dette til hadde vært flott med noen tips! :)

 

Jeg bruker Mediaportal RC1, den som er tilgjengelig for nedlastning nå..

Endret av Adda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...