Gå til innhold

Den store Mediaportal-tråden - 1.2.3 sluppet 13.04.2012

Spragleknas

Anbefalte innlegg

Hei Hei =)

Du jeg lurer på om at mediaportal blir bedre med Windows media player 11? har 9a nå. Har også et lite anna problem, når jeg ska laste ned cover til filmene, så får jeg bare noen filmer men får ikke cover på de filman som er .iso eller .img de ligg i mapper. eks Shooter så ligg .iso fila inni den mappa. Har det noe å si?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et problem med at Media Portal Legger seg ned på startlinjen, når jeg trykker på feltet legger den seg atmed klokka og låser seg. så må jeg en tur inn i Task Manager å lukke den. Litt plagsomt men

Fant ut at mediaportal ser greit ut på min 32 "Phillips CRT Tv. Ikke akkurat drømmeoppsett men det holder til så lenge :)

Lenke til kommentar
Ser det blir anbefalt og uninstalle versjonen du har liggende , reboote å legge inn ny. hvilke mapper bør jeg huske på vist jeg vil ha en backup av innstillinger osv osv?

Hei,

Du kan trygt avinstallere den gamle MP versjonen først -> Deretter gi mappen MediaPortal et annet navn (f. eks. MediaPortal_RC2), er du vista bruker må du også gjøre det i mappen "C:\Users\All Users\Team MediaPortal\MediaPortal", deretter reboot og så en ny installasjon av RC3.

Merknader for RC3:

Snarveien i Start menyen/Skrivebordet har feil oppstarts mappe, denne må korrigeres så forskjellige skript fortsatt fungerer(samme gjelder også andre plugins hvor de ikke har pekere til "skrive" folderen), sett her inn veien til installasjons folderen for MP. Denne feilen er allerede korrigert men vil ikke komme før final versjonen.

Var du tidlig ute med å laste ned RC3 kan det lønne seg å hente den som er ute nå pga C't magasinets sin versjon ble ikke valg for codecs gjeldende og de ble heller ikke korrekt installert..

Ellers skal den fungere bra, test gjerne ut den nye db modellen for musikk, inklusive hent Artist/Album bilder fra scrobble(last.fm).

Regner med at dette er siste RC føre final versjonen, så sant ikke noen store "bomber" dukker opp....

Roy

Endret av ronilse
Lenke til kommentar
Hei

Har lagt inn de norske nettradione som Spragle har laget. Når jeg "spiller" av en radiostasjon så flimrer det en firkant øverst i venstre hjørne. Hva kommer dette av? Kjører Vista

Hei,

Dette skal være fikset i siste SVN fra i dag.

Roy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...