Gå til innhold

Den store Mediaportal-tråden - 1.2.3 sluppet 13.04.2012

Spragleknas

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Et spørmål jeg tenkte jeg raskt kunne få svar på her:

Har problemet med at "knappe-trykk på fjernkontroll registeres som flere trykk" blitt fikset/forbedret? (Jeg kjører faktisk fremdeles på en relativt gammel versjon)

btw: Smud'e skins der, du Okay! (droppet å quot'e posten din ;) )

Lenke til kommentar

Hei,

For dere som ikke vet det så kan du bruke F11 tasten på keyboardet til å ta "Snapshots" av skjermen når du kjører MediaPortal, disse lagres som .png filer i "Mine Dokumenter\Mine Bilder\MediaPortal Screenshots\(bilde dato)\"

Sjekk også ut Harley's Project Mayhem III her , versjon 2

Roy

Lenke til kommentar
Introducing Vanessa_cl

Nå snakker vi skinns (skal legges til første siden)

untitled18fx.png

3dgreen2yg.png

updatemaingui6ox.png

må bare vise Mofux siste nonafo

v3_1.jpg

... og Fidoboys Nature

MPSkin-Naturebeta.jpg

DØ, MCE! :green:

PS: For de som liker å lehe selv; sjekk

Cameleon

preview-3.jpg

preview.jpg

tråd: http://forum.team-mediaportal.com/viewtopic.php?t=16269

6342902[/snapback]

Lurte bare på om dette skinnet kan lastes ned fra noen steder eller om det bare er kommet screenshots inn til videre?

Lenke til kommentar

nå fungerer nesten alt som det skal. lastet ned o2grabber og den laster ned som den skal. men det kommer ikke noe på tv guide i Media Portal. Har prøvd det meste her nå. Tv og opptak fungerer som en kule. Noen gode ideer? Hadde vært genialt om jeg også kunne fått dette til. :D

Lenke til kommentar
jorgeng:

Hvorfor ikke bruke den innbygde WebEPG?

God støtte for de fleste kanaler og settes den til fredags dagbladet som kilde, har den i tillegg veldig utfyllende informasjon om programmene.

Roy

6356042[/snapback]

her har nå prøvdt å gå denne også til men det kommer ikke opp noe. har du ikke en kjapp guide på hvordan du fikk det til slik at jeg kan prøve å gjøre det samme?

Lenke til kommentar
Hmm... mener "Norway" ikke er et alternativ her.... uansett: bra guide. Likevell synd det man ikke kan gjøre alt inni i MP

6360810[/snapback]

Hmmm, Norway virket forrige gang jeg installerte MediaPortal ca. 12 dager siden, skal uansett re installere denne uken så da får jeg testet det.

Hele denne er under utvikling og vil bli bare bedre og bedre, om den er ferdig innen 0.2 final tror jeg ikke.

Når det gjelder bilde behandling blir dette sett på, antakeligvis blir det en helt ny løsning etter 0.2 final, noe som skal gjøre den kjappere og mer stabil selv om ødelagte filer er i mappen.

Roy

Endret av ronilse
Lenke til kommentar

Hmm, har ikke lest alle postene, men har en ting jeg lurer på.

Sitter på en AOpen XC Cube EA65 II, og har en 120gb disk som står i. Har nettopp bestilt en 300gb disk.

Tenkte som så at jeg skulle installere dette programmet på den 120gb disken, samt operativsystemet winxp.

Men over til saken. Hvis jeg bare har operativsystemet og Media portal på 120gb disken, og alle filmene, musikken etc på 300gb disken, vil da jeg kunne bruke pcen vanlig også? Er det noe hokus pokus med å sette dette opp?

Kan som sagt velge mellom radio, dvd, pc og mp3 på displayet på pcen før oppstart.

Har aldri orket å installert det medfølgende programmet til pcen, men nå ble jeg skikkelig interessert i dette programmet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...