RamGuy Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Vet noen hvordan man for denne såkalte "DeBug" modusen i Harry Potter og Mysteriekammeret/Chamber of Secrets til å virke? Debug mode:Note: This procedure involves editing a game file; create a backup copy of the file before proceeding. Use a text editor to edit the "game.ini" file in the "system" folder. Find the following lines. [HGame.baseConsole] bDebugMode=False bUseSystemFonts=True Then, change them to read as follows. [HGame.baseConsole] bDebugMode=True bUseSystemFonts=True 5268788[/snapback] Jeg prøvde å gjøre dette, men for det første så lå denne "Game.ini" filen min i: C:\Documents and Settings\Thomas Andre\Mine Dokumenter\Harry Potter 2\ ikke i: C:\Programfiler\EA Games\Harry Potter og Mysteriekammeret\System det den skulle (i følge GameWinners.com) ha ligget. Men unsett, jeg fant da disse linjene inni Game.ini fila: [HGame.baseConsole] bDebugMode=False bUseSystemFonts=True og endret dem til: [HGame.baseConsole] bDebugMode=True bUseSystemFonts=True Så startet jeg spillet. Og det var ikke ~ knappen som fikk konsollen opp hos meg, men det var ø knappen. Vet egentlig ikke om det er riktig meny jeg for opp engang. Men så tastet jeg inn koden. Men ingen ting skjer. Jeg har prøved alt, fra Quit -- Giveallcards. Men det virker ikke. Vet noen hvordan dette skal egentlig gjøres? Please hjelp meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå