aldrimerforum Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Etter at jeg innstallerte detonator 40, har jeg lagt merke til at overflater i Direct 3d blir ekstremt dårlige. Det er ikke sånn glatt noe lengre. Virker som det er software rendering noen ganger. Ser det f.eks i 3dmark.. Jeg tror disse driverne er laget kun for å få falske 3dmark scorer for å gjøre Gf4 en bedre konkurrent til Radeon 9700... noen andre som har lagt merke til kvalitetsforskjell? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 jeg kommer ikke in paa instilling menyen jeg : Lenke til kommentar
viranth Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Man må avinstallere gamle drivere, ellers virker de ikke ordentlig, slik CS_ER_GØY beskriver. Synes selv driverne var bra, økte 1000 poeng i 3dmark. Lenke til kommentar
will Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 40.41 funker ikke bra nok for meg hvertfall. Avinstallerte de gamle driverne først, og gikk opp 600 i 3DMark med de nye. Problemet er at systemet henger seg. Skjermen låser seg plutselig, kan bevege muspekeren men ikke noe mer før manuell re-boot... Men for all del - dette ser ut til å være en god driverpakke, selv om den nok ikke er fullstendig utprøvd enda. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 40.41 fukka opp i førsten, men da bare la jeg de nye driverne oppå de "gamle". Men etter at jeg fjerna de "gamle" driverne for å så legge in de nye, da ble det saker :razz: Lenke til kommentar
electro Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 hmm. Jeg hadde dem innpå. Først kom jeg ikke inn på instillings menyen.. Da klikka bare alt. Så reinstallerte jeg dem. Når jeg skulle prøve tv-ut da ble det bare svart/hvitt bilde på tven.. rart.. så nå har jeg gått tilbake til 30.xx tingen? Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hvordan fjerner man de gamle da? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Har lagt inn de nye driverne(40.41), alt funket fint fikk 10995 i 3d mark, men da jeg skulle spille cm 01/02, flytte 1/3 av skjerm bildet seg et halveis bortover skjermen, det må komme av de nye driverne. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 den båten i 3dmark hadde noen litt stygge overflater, ellers har jeg ikke sett det i spill. ifølge benchmarks er det en bra forbedring i dx8 spill, lite ellers. Så jeg tror ikke det bare er tweaking for 3dmark.. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Tror et lite clue kan være den nye instillingen for anisotropy eller noe slikt...leste noe om at den var satt til 0 som default, og at det var feil... skulle være 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå