dazzan Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hei Et problem er nå at ingen spill vil kjøre i mitt nye win xp professional. Til nå fungerer alt unntatt det å kjøre spill. For det første, når jeg skulle installere mitt originale fifa world cup 2002 kom det utallige ganger crc feil opp på skjermen, at filen som blei installert på harddisken ikke samsvarte med .cab-filen på cd'en. Jeg trykte ignore veldig mange ganger og fikk starta spillet. Idet spillet er ferdig med å loade en kamp, så klikker det. Soldier of Fortune II installerte jeg uten problemer, og kommer inn, men når jeg skal starte et mission, så skjer det samme, men her får jeg beskjed om runtime error. Har lasta ned nyeste directx til xp og nyeste xp grafikkortdrivere. Kan det virkelig ha seg at spillene mine ikke kan kjøres under win xp pro? Det nekter jeg å tro. Hvilket operativsystem anbefaler du at jeg burde bruke? Windows 2000 har vel ingen god støtte for spill, win me er bare rot, og vil helst ikke tilbake til win 98 se som jeg kjørte tidligere. Alle andre funksjoner er i drift, kan spille musikk, spille av filmer, men altså ikke spill. Første gang jeg opplever et slikt problem i min relativt lange tid bak skjermen. Håper på snarlig tilbakemelding Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Og ingen av delene er warez? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Har kjørt windowsXP i ca. 6mnd. Har ikke noen problemer med å spille. Har ennå ikke opplevd at et spill ikke virker. Så jeg tror ikke at det kan skyldes winXP. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Avinstallerte du den gamle driveren før du la inn den nye? Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg har også hatt XP Pro nå et par måneder. Har ikke hatt noen problemer grunnet OS'et. Win xp Service pack 1 er akkurat sluppet (133 megs download). Men denne patchen får du bare kjørt om du har en ekte versjon av XP med gyldig serienummer. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 jeg kjører win xp pro.. og alle spill virker hos meg.. tilogmed gode gamle wolf3d.. så jeg har nesten bare positivt å si om win xp.. Lenke til kommentar
Nikodemus Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Har du prøvd å kjørt spillet i win9x/w2k modus ? Tror du velger det med å høyre klikke på .exe fila og velger beskyttet modus eller noe slikt der. Test det. Det fungerte for meg når jeg skulle starte opp nfs Porsche. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 lasta ned sp1 til xp? :razz: Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: lasta ned sp1 til xp? Er det som er så morsomt med det? Man MÅ ikke ha original versjon av XP da, iflg det som står på TweakTown's hjemmesider... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå