christt Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Jeg hadde bestillt et Gainward AGP GeForce3 Ti/550XP 64MB 3,8n hos Komplett.no, sammen med maskina jeg venter på derfra. Da jeg nå må vente minst 2 uker før de får inn kortet vurderer jeg å bytte til et annet Geforce 3 Ti500 kort. Det nesten bli en av disse: - Asus AGP V8200 GeForce3 Ti500 64MB DeLux - MSI AGP GeForce3 Titanium 500 64MB DDR Da de andre kortene heller ikke kan leveres før om 2-3 uker. Det kjipe med begge disse kortene er at de mangler DVI. Gainward kortet virker helt klart som en vinner, men jeg har veldig lyst å få maskina før jul. - Christian [ Denne Melding var redigert av: christt på 2001-12-02 19:17 ] Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 jeg tror hercules sitt er ganske bra Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Jeg har akkurat bestilt Geforce 3 Titanium 500 64MB Retail TV-Out fra Creative. Jeg får bare håpe at jeg ikke har bærsja på leggen med dette kjøpet. Skulle helst ha hatt Gainward sin TI550 men den koster jo en del mer samt at ingen har den på lager. Noen som vet hvordan kvaliteten på tv utgangen er på dette kortet? På Creative kortet mener jeg.. Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 som alltid, dårlig!!! :sad: for å se hva du skrive i windows må du ha på ein oppløsning på 640*480. hehe selv da kan det hende at du ikj får med deg hva som står. men visst du skal se på film etc. så har det ikje noko å sei, visst du ikje sitter 1m frå skjermen da!! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Trodde alle visste at man skulle holde seg unna Creative kort jeg (skjermkort altså) Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Tja, tv utgangen skal ikke brukes til annet enn å se på DivX filmer. Så hvis det fungerer greit så er det ok for min del :smile: Men hva ellers er så "drit" med Creative skjermkort? Om det ikke er mulig å overklokke det noe særlig så spiller det ingen rolle for meg.. [ Denne Melding var redigert av: JonTj på 2001-12-03 20:49 ] Lenke til kommentar
The man! Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 CREATIVE sine geforce3 skjermkort blir produsert av MSI og deres geforce3 kort er ganske gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå