Raastadboy Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hallo... Når jeg har innstalert ati drivern til mitt ati kort så funker ikke ati catalyse control center. Men liksom selve drivern blir innstalert.. jeg har prøvd masse forskjellige drivere og formater til og med.. Mitt system: amd athlon 64 3700+@ 2.9 512 minne dfi lanparty ut ultra nf4 abit x600pro Kan noen hjelpe meg? mvh henrik Lenke til kommentar
kindings Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 og du har innstallert Microsoft NET framework greiene? http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 hva gjørt framework a? Jeg kan jo oxo testa omega driver da;S Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 hva gjørt framework a? Jeg kan jo oxo teste omega driver da;S Lenke til kommentar
nifty Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 .net er påkrevet for den driverpakken du bruker, ligger den ikke inne, legg den inn, punktum ! _nifty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå