anietsoj Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 jeg vil gjerne vite hvilke xbox spill som er bra, så jeg forhåpentligvis kjøper et jeg liker neste gang! Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 kommer ann på hva slags kategori du liker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 *Rapportert* Ber om at den flyttes! Ellers anbefaler jeg PGR3 og Kameo! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Halo? det var XBOX spill det var snakk om her.... Hvilken sjanger tenker du på da?? bilspill? krigsspill?? brettspill?? arcadespill?? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 samma det vel.. lurer på hvilke som er bra! har forza og halo 2 Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Prince of persia spillene er bare helt konge, men vet ikkje om de er til xbox da... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Dette omhandler bare konsoll og skal derfor i konsolldelen av forumet. Kjenner eg folk rett, vil det ikkje bli nokon særleg diskusjon rundt dette emnet. Tråden skal derfor under "Spørsmål og svar - Konsoll". Tråd flyttes. Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 POP-spillene er helt rå, og ja, de er på xbox. annet enn det er jo KOTOR-spillene klassikere, TES3:Morrowind mener jeg er et definitivt must! Amped-serien må man nesten også ha! kunne ramsa opp i flere timer jeg da, men det har vi ikke tid til! derfor legger jeg til en fin link fra en annen diskusjon på forumet!"må-ha" spill til xbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå