bjornegil Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) hva synes dere?? Samboeren driver mye med photoshop og jeg synes hun har blitt utrolig flink.. Hun kunne faktisk tenke seg å jobbe med slikt men ikke enkelt det vil jeg tro.. Dette er en av MANGE bra hun har laget Endret 18. desember 2005 av bjornegil Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Må legge inn 2 til Endret 18. desember 2005 av bjornegil Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Morro å se at så mange er innom men legg igjen kommentarer også da Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Syns det var synd hun la teksten over øyet på det første bildet. Det hadde nok blitt mye bedre om den hadde vært plassert en annen plass. Hun har kanskje lagret det som PSD og kan flytte på tekstlayer? Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Syns det var synd hun la teksten over øyet på det første bildet. Det hadde nok blitt mye bedre om den hadde vært plassert en annen plass. Hun har kanskje lagret det som PSD og kan flytte på tekstlayer? 5307265[/snapback] Hun hadde visst allerede gjort det om, så jeg byttet ut innlegget med det hun ikke hadde over øyet Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Kjempestilig og inspirerende Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Kjempestilig og inspirerende 5307751[/snapback] Takk takk Endret 18. desember 2005 av bjornegil Lenke til kommentar
JonH Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Synes det første bildet var helt rått! Slike eksempler kan være godt å ha om man leter etter jobber innen grafisk design Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Er dette selvlært, eller har hun gått på noe kurs/fått instrukser fra deg? Hvilke tutorials har hun/dere/du i så fall brukt? Dritbra! Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Er dette selvlært, eller har hun gått på noe kurs/fått instrukser fra deg? Hvilke tutorials har hun/dere/du i så fall brukt? Dritbra! 5308133[/snapback] Alt dette er selvlært.. Kun plukket opp tips her og der på nettet.. Jeg er helt GRØNN når det kommer til Photoshop. Hva betyr tutorials?? Hun har brukt brushes og overlay på de(tror jeg da) Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Synes det første bildet var helt rått! Slike eksempler kan være godt å ha om man leter etter jobber innen grafisk design 5308057[/snapback] Grafisk design ja.. Hun har ingen utdannelse innenfor design men det er nok hennes store drøm å jobbe med foto/design.... Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Veldig bra bilder / design. Men vil foreslå å justere litt på kontrastene på sort/hvit bildet. Ser flatt ut. Prøvde meg: Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Hallo Mange som er inne å titter men kan dere ikke legge igjen en kommentar også da? Lenke til kommentar
engekri Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg tror ikke du trenger å oppfordre til flere kommentarer, folk kommenterer det som treffer dem. Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg tror ikke du trenger å oppfordre til flere kommentarer, folk kommenterer det som treffer dem. 5312671[/snapback] Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Syns det var synd hun la teksten over øyet på det første bildet. Det hadde nok blitt mye bedre om den hadde vært plassert en annen plass. Hun har kanskje lagret det som PSD og kan flytte på tekstlayer? 5307265[/snapback] Hun hadde visst allerede gjort det om, så jeg byttet ut innlegget med det hun ikke hadde over øyet 5307361[/snapback] Mye bedre Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Hei Legger til en til... Dette er en av de første hun lagde. Lenke til kommentar
knut100 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Det første likte jeg godt, men resten var ikke så imponerende. Det første ser mer proft ut. De andre er fine, fine på linje med det dårligste du får i butikkene, men ikke imponerende. Synes spesielt at blandingen av farger og svart-hvitt på julebildet ikke var noe særlig, men alt i alt BRA! Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Det første likte jeg godt, men resten var ikke så imponerende. Det første ser mer proft ut. De andre er fine, fine på linje med det dårligste du får i butikkene, men ikke imponerende. Synes spesielt at blandingen av farger og svart-hvitt på julebildet ikke var noe særlig, men alt i alt BRA! 5318877[/snapback] Det første er vel noe av det siste hun har laget og de andre første.. Jeg skal legge ut nye "verk" etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå