^fmj Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Har sittet å lest gjennom ganske mange poster nå, som omhandler harddisker på 250GB fordi jeg skal anskaffe meg en. Jeg klarer iallefall ikke å komme frem til en disk som skiller seg klart ut. Noen sier ditt og andre sier datt. Jeg sitter, kanskje som forventet igjen med tre alternativer. Samsung Spinpoint P120 Seagate Barracuda 7200.8 Hitatchi 7K250 Det virker som disse tre alternativene stort sett er jevngode og at man neppe kommer til å merke noen forskjell som er verdt å nevne. Akkurat derfor er jeg litt i tvil, personlig så tror jeg at jeg kommer til å velge samsungen. Derfor vil jeg gjerne at dere skal fortelle meg hvorfor jeg eventuelt bør velge en av de andre to. Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Jeg pleier å sverge til Seagate. Dette på grunn av at jeg har god erfaring med dem kvalitetsmessig, samt at de er både blandt markedets mer stillegående og kjølige alternativer. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Har alltid sverget til Seagate, men tester på storagereview.com tilsier at Samsung har trukket det lengste strået i denne omgang. Klart stillest og ellers en god disk.. du kan jo lese selv Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Har vært inne og lest på storagereview ja, jeg holder vel en knapp på samsungen jeg også som sagt. Det virker som ganske mange på forumet heller foretrekker seagate eller hitatchi. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Jenta mi var i allefall storfornøyd med denne disken fra Maxtor. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Tror ikkje du kommer til å merke noen som helst forskjell. Kjøp den billigste Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Har tenkt tanken. Blir vel samsung da. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Skal kjøpe Samsung Spinpoint ved neste HD oppgradering, har hørt så mye bra om de at jeg er ihvertfall ikke i tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå