Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon

iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

• Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva har du gjort, som jeg ikke har, slik at det fungerer hos deg da.

Ingenting,har bare innstalert spillet .

8749208[/snapback]

Da spørs det om det er det som er grunnen da.

Har nemlig bare en zip fil med alle filene som jeg pakket ut og la i en mappe. Kjørte ikke noen installasjon...

Lenke til kommentar
Hva har du gjort, som jeg ikke har, slik at det fungerer hos deg da.

Ingenting,har bare innstalert spillet .

8749208[/snapback]

Da spørs det om det er det som er grunnen da.

Har nemlig bare en zip fil med alle filene som jeg pakket ut og la i en mappe. Kjørte ikke noen installasjon...

8750003[/snapback]

Ser du skriver følgende "Worms Armageddon!" det jeg har inne heter bare Worms :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om de som skriver tester som setter Vistas og XPs ytelse, stabilitet og sikkerhet mot hverandre for å påpeke mindre, eller ingen, forskjeller, vet hva de egentlig skriver.

Hvis de trenger en nedpatchet versjon av XP Professional med to servicepakker for å være i stand til å konkurrere mot et nyfødt Vista, forteller det mer om Vista enn det selve testen gjør.

Jeg tror noen journalister gjør det med vilje. De vil irritere.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Kontrollpanel->Sikkerhet->Sikkerhetssenter->Endre hvordan sikkerhetssenter varsler meg (Margen til venstre)

Lenke til kommentar
...

Jeg tror noen journalister gjør det med vilje. De vil irritere.

8756844[/snapback]

Sånn blir det når IT-publikasjonene kaster seg på "Se & Hør" journalistikken. Det skal ikke være reelt, så lenge det er dramatisk og avslørende..

ITavisen.no f.eks.? :yucky:

Blir en evig "Fleip eller Fakta?"- spørreleik det meste av det disse "journalistene" klarer å lire av seg

Lenke til kommentar
Installerte Windows Live Mail tidligere i dag...

Men så lurer jeg på en ting angående det.

Er det en oppgradering av Windows Mail eller er det et eget program?

8759537[/snapback]

Live Mail er knyttet til Hotmail-nettverket, Windows Mail er ikke. Et eget program ja.

Lenke til kommentar
Vil jeg få noen problemer med programmer, eller drivere om jeg installerer 64-bit Vista? Det meste av drivere som er nødvendig er vel innebygd tenker jeg, har funnet en 64-bit driver for skjermkortet og.

8807624[/snapback]

Neppe.

Nesten alle programmene som sliter med 64 bits Windows er de som bruker drivere, sånn som Daemon Tools og Alcohol 120%. Begge disse programmene har 64 bits støtte da.

Meste av drivere er innebygget ja, skal skifte til 64bit Windows jeg og, når jeg slipper å bruke ISDN kortet >.<

Lenke til kommentar
Vad ska man gøra när det inte finns riktiga drivere?

8814001[/snapback]

Nei, jeg ville bare droppet hele 64 bits, det har jo uansett så forsvinnende lite for seg for vanlig bruk, og selv om det har blitt noe bedre utvalg etter Vista har man fortsatt mye begrensninger på drivere og støtte.

Vet at det er litt delte meninger om dette, men etter min mening er valget fortsatt enkelt. Dersom man ikke har helt bestemte behov, slik at gevinsten er betydelig, er det fortsatt mer styr og begrensninger, enn gleder med 64bits OS.

Lenke til kommentar
Du trenger ikke skjermdrivere, men skjermkortdrivere. Så vidt jeg vet lager ikke BenQ skjermkort, så det er ikke rart du ikke finner drivere for skjermen din.

8814072[/snapback]

Trodde jag måtte ha lcd driver før att juster Hz på skjermen i vista. Specielt siden nvida ikke har kontrollpanel som fungerer i 64bit..uanset smått trøtt på vista 64bit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...