Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon

iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

• Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Digg at final versionen av vista blir stabil, siden så mange tester det nå :D

6167834[/snapback]

Får bare håpe at folk er flinke til å gi tilbakemedlinger til Microsoft.

6167841[/snapback]

Det vil jeg tro. Skulle ikke microsoft betale pengepremier til de som fant vesentlige bugs?Men uansett, med så mange brukere som laster ned beta versionen er de nødt til å plukke opp de største bugsa.

Noen som kan fortelle meg hva den nye sikkerhetsgreia i Vista heter?

Var det "DRM?".

Er det så jævlig som folk skal ha det til?

Lenke til kommentar

Litt offtopic i denne tråden vel, men det at office 2007 ikke fungerer i vista var jævli kjipt. Ingen som har en løsning? Planen min var å installere dette under vista for å ha en liten beta partisjon for å leke meg på.

Lenke til kommentar
Litt offtopic i denne tråden vel, men det at office 2007 ikke fungerer i vista var jævli kjipt. Ingen som har en løsning? Planen min var å installere dette under vista for å ha en liten beta partisjon for å leke meg på.

særiøst? ikke office 2007 i vista? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Det vil jeg tro. Skulle ikke microsoft betale pengepremier til de som fant vesentlige bugs?Men uansett, med så mange brukere som laster ned beta versionen er de nødt til å plukke opp de største bugsa.

Dei hadde ein intern konkurranse som gjekk på dette. Problemet er at mange av dei som tester ut Vista her ikkje er offisielle betatestarar, dei bruker pirat-versjonen. Eg tviler på at desse gir mange gode tilbakemeldinger til MS. Ellers trur eg det er mange som bare skaffer seg beta-versjonen bare for å ha prøvd den.

Noen som kan fortelle meg hva den nye sikkerhetsgreia i Vista heter?

Var det "DRM?".

Er det så jævlig som folk skal ha det til?

DRM er ikkje noko nytt. Det er ein måte å begrense bruken av f.eks videofilmer. Ved hjelp av DRM kan du bestemme at filmen du har lagt ut for leige bare kan sjåast 5 gongar, eller at den bare kan brukest på maskina den er lasta ned på.

Lenke til kommentar

6168820[/snapback]

Det funker her, men det kan jo være at beta office på beta OS ikke funker på alle konfigurasjoner.

Lenke til kommentar

6168820[/snapback]

Så morsomt at dette er første gangen glass fungerer når man bruker Office 2007 Beta 2 i Vista. Det fungerer aldeles flott her:

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=75631

Lenke til kommentar

6168820[/snapback]

Så morsomt at dette er første gangen glass fungerer når man bruker Office 2007 Beta 2 i Vista. Det fungerer aldeles flott her:

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=75631

6169153[/snapback]

Okey, tester det vel en av dagene...

Lenke til kommentar

6168820[/snapback]

Office 2007b2 er ikke støttet på eldre versjoner av Vista (fra og med 5381.1 og yngre). Den ER støttet på build 5384.4 (dvs beta 2)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...