Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At det er 64-bits prossesor, betyr det at OS'et er 64-bit? Og betyr det at jeg da kan kjøre 64-bit programmer?

8268473[/snapback]

Det står ikke om det er 64bit-utgaven av Vista Premium eller 32bit-utgaven. Ring komplett og hør med de. De skal kunne finne ut av det.

 

Dersom det er 64bit-utgaven av Vista så kan du kjøre 64bit programmer. Dersom det er 32bit-utgaven kan du ikke kjøre 64bit programmer.

8268774[/snapback]

 

Jepp lurt å sjekke da mange leverer 32 bit, feks så er det den som er med de fleste Dell maskinene.

Lenke til kommentar

Jeg er ganske fornøyd med Vista Ultimate!

 

Til min store forbauselse, er det Live Messenger jeg har mest problemer med. Det hender ofte at jeg ikke kan åpne de forskjellige kontaktlistene. Hvis jeg bare klikker ut hovedvinduet i msn, og åpner det på nytt fra oppgavelinja, så funker det fint igjen :p !

Det er ikke noe stort problem, men litt irriterende...

Lenke til kommentar
noen forslag til en et bra og enkelt program som man kan  ha i vista for å spille av musikk med?

 

mediamonkey funker ikke. og WMP11 sucks. noen ideer.

 

ja, og IKKE VLC.

 

vlc til film :p

8283653[/snapback]

Jeg elsker WMP11. Bruker litt mye ressurser, men. MediaMonkey vil fungere i versjon 3 fungere uten problemer med Vista. MediaMonkey v2.5.5 (den siste og veldig stabile versjonen for XP) skal fungere i Vista hvis du sletter in_cda.dll plugin fra Programfiler/MediaMonkey/Plugins.

Lenke til kommentar
noen forslag til en et bra og enkelt program som man kan  ha i vista for å spille av musikk med?

 

mediamonkey funker ikke. og WMP11 sucks. noen ideer.

 

ja, og IKKE VLC.

 

vlc til film :p

8283653[/snapback]

Jeg elsker WMP11. Bruker litt mye ressurser, men. MediaMonkey vil fungere i versjon 3 fungere uten problemer med Vista. MediaMonkey v2.5.5 (den siste og veldig stabile versjonen for XP) skal fungere i Vista hvis du sletter in_cda.dll plugin fra Programfiler/MediaMonkey/Plugins.

8285264[/snapback]

+ at det er en berbar på 1.5 år som har vista. derfor.

Lenke til kommentar

Bah, noen som vet hvordan jeg får ExperTool til å funke igjen?

 

Installerte det for et par dager siden, da funka det helt fint men etter jeg hadde restartet PCen så får jeg opp at skjermkortet ikke er støttet, og ExperTool setter vifta på 100%.

 

Finnes ingen lignende programmer som justerer ned vifta automatisk?

Lenke til kommentar
Bah, noen som vet hvordan jeg får ExperTool til å funke igjen?

 

Installerte det for et par dager siden, da funka det helt fint men etter jeg hadde restartet PCen så får jeg opp at skjermkortet ikke er støttet, og ExperTool setter vifta på 100%.

 

Finnes ingen lignende programmer som justerer ned vifta automatisk?

8291657[/snapback]

 

Jeg bruker ExperTool uten problemer.. På den versjonen jeg har, har jeg riktignok ikke mulighet til å se temperatur og kontrollere vifta!

 

Åssen versjon har du?

Lenke til kommentar
Jeg bruker ExperTool uten problemer.. På den versjonen jeg har, har jeg riktignok ikke mulighet til å se temperatur og kontrollere vifta!

 

Åssen versjon har du?

8291946[/snapback]

Bruker 4.9.

 

Har en litt uvanlig modell, men jeg skjønner bare ikke hvorfor det funket til å begynne med. Har nVidia 7800GS eXtreme AGP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...