Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon

iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

• Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70

Anbefalte innlegg

Leste du linken?

You can restore files that you have deleted. Or there may be times, after having made changes to a file, that you would like to return to the original file as it existed before your changes. Using ShadowCopy, once you locate the desired previous version of a file, you can restore it.

;)

8198273[/snapback]

Ja jeg leste linken , men den forklarer ikke skikkelig (slik at ALLE forstår) hvordan

shadow copy for disk/foldere virker. Derfor eksempelet .

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I går gikk grace-perioden min med Vista ut. Før den gikk ut prøvde jeg å forlenge prøveperioden med de kjente MS-produserte triksene, uten hell. Ved midnatt gikk perioden ut for godt og jeg må nøye meg med reduser funksjonalitet. Dvs. kun firefox og ingenting annet. Ikke noe startlinje, startknapp, skrivebord, ikoner, analog klokke eller Aero. Tida er ute. Jeg er ferdig med testingen for min del og nå får jeg installere noe annet. Dvs. jeg var ikke fornøyd nok til å betale hverken 4000 eller 1000 kr for Vista.

Tenkte bare jeg skulle si i fra om at forlengelsen ikke fungerer som jeg antok ut i fra artiklene her på HW. Husk backup av bokmerker, filer osv før perioden går ut.

Hadde jeg ikke kunnet spansk ville jeg sagt "Hasta la Vista", men det gjør jeg altså ikke. (Det betyr "på gjensyn", noe som er høyst usikkert.)

Lenke til kommentar

Okei, har et lite problem..

Når jeg sletter mange filer (f.eks 97 rar-filer på tilsammen 4,7 GB), får jeg opp denne feilmeldingen:

"Windows-vertsprosess (Rundll32) har sluttet å virke"

Prøver jeg å slette mange store filer en gang til, kommer den samme meldingen opp, selv om jeg ikke har restartet. (så Rundll32 har egentlig ikke sluttet å virke?)

Får kun opp feilmeldingen når jeg sletter direkte (shift+delete), og ikke dersom jeg går gjennom papirkurven.

Noen vet hva som kan være problemet?

Lenke til kommentar
Flere som ikke får til å spille av divx? Har Vista Codecs pakka, og har også prøvd å legge inn divx 6.5, uten hjelp.

8207157[/snapback]

Installer ffdshow.. da fungerer det pent.

8208118[/snapback]

Men er det ikke sånn at kvaliteten blir dårligere ved bruk av ffdshow?

Edit: Funket ikke det heller. :(

Edit2: Tror det må være fila. Har spilt av flere andre divx og xvid filmer, og alle de fungerer.

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
Flere som ikke får til å spille av divx? Har Vista Codecs pakka, og har også prøvd å legge inn divx 6.5, uten hjelp.

8207157[/snapback]

Pft, har spilt av DivX i ett kjør siden jeg installerte Vista :) Bruk K-Lite Codec Pack. Er full støtte for den i Vista og XP, og har brukt den i evigheter.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Da har jeg endelig fått meg Vista.

Har noen spørsmål:

Hver gang pc'en starter opp, så står det nede i høyre hjørne "blokkerte oppstartsprogrammer" Og det som er blokkert heter "self-installing file"

Noen som vet hva det er? Jeg godtok første gang, men den var blokkert når jeg startet opp datamaskinene igjen.

Og hvordan får man slike "hva er på tv" greier som King-Nothing har i sitt screenshot lenger opp?

Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...