Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon

iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

• Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg prøver å installere Adobe Reader 8, får jeg opp denne feilmeldingen:

"Temp-mappen er på en stasjon som er full eller utilgjengelig. Frigjør plass på stasjonen eller kontroller at du har skrivetilgang til temp-mappen"

Hva betyr det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

"Temp-mappen er på en stasjon som er full eller utilgjengelig. Frigjør plass på stasjonen eller kontroller at du har skrivetilgang til temp-mappen"

Hva betyr det?

8191899[/snapback]

har du deactivert UAC?

hadde samme prob, skru på UAC og det funket.

skru ab igjen ettepå

Lenke til kommentar

Hva betyr det?

8191899[/snapback]

Kjent feil fra adobes installer .

http://www.tech-recipes.com/rx/2013/vista_..._adobe_reader_8

8191969[/snapback]

Takk :)

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg en måte å finne ut om jeg har bra nok PC til å kjøre Vista?

Det er en link hos Microsoft et eller annet sted, eller du kan bare skrive ned hardwaren din her også kan vi se om det holder :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
ShadowCopy is a program that allows users easy access to back-up copies of files or entire folders. Back-up copies are created twice daily: once in the morning and once in the afternoon. These back-up copies or previous versions are kept for two weeks. They can be copied so that the user can access both the current version and a previous version. Back-up copies can also be used to overwrite or restore a current version to its previous state.

Accessing previous versions of files with ShadowCopy is done through the Properties dialog box from Windows Explorer. This document assumes that you have some familiarity with Windows Explorer

Lenke til kommentar
ShadowCopy is a program that allows users easy access to back-up copies of files or entire folders. Back-up copies are created twice daily: once in the morning and once in the afternoon. These back-up copies or previous versions are kept for two weeks. They can be copied so that the user can access both the current version and a previous version. Back-up copies can also be used to overwrite or restore a current version to its previous state.

Accessing previous versions of files with ShadowCopy is done through the Properties dialog box from Windows Explorer. This document assumes that you have some familiarity with Windows Explorer

8195478[/snapback]

Takk, takk, takk!

Lenke til kommentar

Det er litt "mere" finurlig enn det som kommer frem i linken til king-nothing.

På alle foldere på en partisjon man har "overvåking" aktiv , kan man restore innholdet.

Eks. "faen" jeg slettet noe fra My Documents jeg ikke skulle.

Høyreklikk på gjeldende folder - velg properties - Previous Version

I lista kan man restore folderen med alle filer tilbake til ett tidligere valgt "snapshot"

Ps! Dette er kun tilgjengelig i Business og Ultimate.

Eks:

post-35394-1174419698_thumb.jpg

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Leste du linken?

You can restore files that you have deleted. Or there may be times, after having made changes to a file, that you would like to return to the original file as it existed before your changes. Using ShadowCopy, once you locate the desired previous version of a file, you can restore it.

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...